Sony WH-H900N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-H900N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Steven 24-06-2020

Perfecte Noise Cancelling

Geschreven voor: Sony WH-H900N groen

Deze koptelefoon cadeau gegeven aan mijn vriendin voor haar verjaardag en ze is er super tevreden over! Gekocht voor gebruik tijdens werk op een druk kantoor en werkt zeer goed, omgevingsgeluiden worden goed weg gefilterd en hij geeft mooi geluid.

Pluspunten

• Goede Noise Cancelling
  • Zeer Comfortabel
  • Helder geluid

Ted 10-08-2018

Sony Wh-h900nb

Geschreven voor: Sony WH-H900N zwart

Net de koptelefoon uit de verpakking gehaald, hem opgeladen en als je de telefoon paired worden meteen de bijhorende apps gedownload erg makkelijk allemaal.Geluid is goed en via de app kan je verschillende muzikale keuzes maken. Kortom eerste indruk is erg goed.

Pluspunten

• Geluid
  • Makkelijke installatie

Minpunten

• nog geen

Smits 04-06-2018

Goede Headphones met goede noise cancelling

Geschreven voor: Sony WH-H900N zwart

Fijne koptelefoon die gerust heel de dag gedragen kan worden door het hoge draagcomfort (veroorzaakt geen hoofdpijn e.d.). De extra opties zoals noise cancelling en het tegen gaan van de windruis zijn erg handig en werken goed.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Ruisonderdrukking (ook van wind)
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Zwarte kleur neigt meer naar antraciet

Ko 09-03-2018

Goed headphones

Geschreven voor: Sony WH-H900N zwart

Eerste keer noise cancelling geprobeerd. Werkt grotendeels heel goed, beter dan verwacht. Wel krijg je in cafes af en toe dat een bepaalde stem juist beter te horen is.

Bluetooth functie en batterij duur zijn uitstekend. De 20 uur wat aangegeven wordt haal ik zeker.

Pluspunten

• Batterij
  • Bluetooth functie
  • Noise cancelling

Minpunten

• Af en toe druk op de oren door noise cancelling.
  • Kon misschien iets kleiner qua design

Jesse3045 01-10-2017

Comfortabel, gemakkelijk, en heerlijk geluid

Geschreven voor: Sony WH-H900N zwart

Dit is echt een koptelefoon dat ik elke dag gebruik. Onderweg naar school, gebruik ik hem in de bus en trein. Het is gemakkelijk mee te nemen. Het is draadloos en opvouwbaar, dus als ik me moet haasten doe ik hem snel effe in de tas of op mijn hoofd. Ik hoef me geen zorgen om het draad te maken. Daarnaast maakt het niet uit waar ik ben, of het luidruchtig om me heen is, want dan heb ik 2 verschillende soorten noise canceling. Een modus is voor in het verkeer en het andere is de standaard versie.
Nu het belangrijkste: de geluidskwaliteit. Deze koptelefoons leveren echt heerlijk geluid voor deze prijs. met een diepe bas een zuiveren tonen. Toch zou ik niet zeggen dat dat het sterkste punt is van deze koptelefoon. Zijn sterkte komt echt naar voren wanneer je als deze attributen combineert: de noise canceling, de geluidskwaliteit, de draagbaarheid, comfort en ontwerp. Dan kom je uit om een mooie koptelefoon, gemaakt voor uitbundig gebruik.

Pluspunten

• comfort
  • portabiliteit
  • besturing
  • geluidskwaliteit
  • goede batterij

Minpunten

• verbindt niet met meerdere apparaten

Kim31 30-09-2017

Goed geluid, fijne Sony app, maar matige noice-cancelling

Geschreven voor: Sony WH-H900N zwart

Fijne koptelefoon! Gebruik ‘m eigenlijk overal: in de trein, in het vliegtuig en op kantoor. Je kan ‘m lang op je hoofd hebben, zonder dat ie pijn gaat doen of dat je te warme oren krijgt. Hij past ook goed over je oren. De batterij gaat lang mee en hij kan tegen een stootje. Het opvouwmechanisme had handiger gekund, want opgevouwen neemt ie nog steeds veel ruimte in.
De Sony app is een echte toevoeging op de koptelefoon: je kan er de noice-cancelling mee instellen en de equalizer gebruiken om je muziek naar jouw wensen te laten horen. Verder is het heel gaaf dat je met aanraakbewegingen op de koptelefoon je muziek en volume kan regelen.
Grotendeels positief dus! Een minpunt van deze koptelefoon vind ik toch de noice-cancelling. Niet zo goed als bijvoorbeeld op een Bose. Voor deze prijs had ik dat beter verwacht. Daarnaast vind ik de koptelefoon redelijk zwaar, maar dat hoort een beetje bij draadloze koptelefoons denk ik.

Pluspunten

• Degelijk ontwerp
  • Goede batterij

Minpunten

• Noice-cancelling werkt matig

Sean 26-09-2017

Genieten!

Geschreven voor: Sony WH-H900N zwart

Super fijne koptelefoon! Hij zit heerlijk, niet te zwaar en niet te strak. Verbinden is een fluitje van een cent, NFC aantikken en hij heeft connectie. De geluidskwaliteit is gewoon goed, nu al, terwijl hij nog ingespeeld moet worden. Geluid is goed in balans, zonder overdreven zware bassen of scherpe hoge tonen.

De noise cancelling werkt heel goed, achtergrondgeluiden worden heel effectief gedempt. Werkt op kantoor met een klimaatsysteem met z'n lage bromtoon super goed. Ook op de fiets erg prettig, je kan namelijk windruis dempen. Moet je wel in de app instellen, dat kan helaas niet met een knopje op de koptelefoon zelf.

Hij ziet er ook nog leuk uit, mooi clean ontwerp zonder schreeuwerige opdrukken of merklogo's. Ik heb 'm in het groen, dat is een hele mooie kleur. Vriendin was al jaloers, moet 'm dus wel 's avonds opbergen anders pikt ze 'm in.

Ik heb eigenlijk maar 1 minpunt kunnen ontdekken. aptX HD werkt niet met mijn telefoon, Oneplus 5. Ben er nog niet achter of het aan de telefoon ligt of aan de koptelefoon. Gelukkig doet aptX het wel dus qua bluetooth connectie zit het gewoon goed.

Pluspunten

• Ruisonderdrukking
  • Draagcomfort
  • Accuduur
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Windruis cancelling alleen via app aan te zettne
  • aptX-HD doet t niet