Sony WH-H800 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WH-H800 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Claudia 03-10-2017

Heerlijke hoofdtelefoon

Geschreven voor: Sony WH-H800 zwart

Een heerlijke hoofdtelefoon! Zowel qua draagcomfort als geluid. De hoofdtelefoon kan je daarnaast makkelijk in grootte verstellen, waardoor de hoofdtelefoon goed aansluit op de vorm en grootte van jouw hoofd. Een groot voordeel is dat deze hoofdtelefoon draadloos is en via Bluetooth werkt. Hierdoor zit je tijdens het luisteren niet vast aan allerlei draden en blijf je lekker mobiel. Qua vormgeving is de hoofdtelefoon ook aantrekkelijk (ik heb de roze variant), waardoor je er tijdens het dragen nog eens hip uitziet ook. Ik heb er al veel positieve opmerkingen over gehad van mijn collega's. Het meegeleverde hoesje is heel handig, zo blijft de hoofdtelefoon langer mooi en zonder krassen. Het zou zonde zijn als er (door de hooftelefoon in je tas te stoppen) snel krasjes op zouden komen. Het is geen goedkoop product, maar dat maken alle pluspunten ruimschoots weer goed. Er wordt trouwens alleen een snoer bijgeleverd, geen stekker. Je dient dus zelf een stekker met USB ingang te hebben of aan te schaffen. Ik zou dit product wat mij betreft aanraden aan anderen die van muziek houden!

David057 29-09-2017

Mooi geluid

Geschreven voor: Sony WH-H800 zwart

Ik was al en tijdje op zoek naar een goede draadloze hoofdtelefoon en vond hem in deze Sony WH H800. De kleur en design staat mij wel aan. Niet te opvallend en toch geen zwart op mijn hoofd. De bediening is eenvoudig en via bluetooth zonder problemen over te brengen van je smartphone. Met de Sony Headphones app is het geluid naar eigen inzicht af te stellen. Het geluid vind ik erg goed overkomen. Zuiver, en de bas klinkt mij als muziek in de oren. De hoofdtelefoon zelf is goed verstelbaar, zit prettig op het hoofd en knelt niet door de zachte oorkussens. Als er eens geen bluetooth beschikbaar is, bijvoorbeeld bij mijn oude een mp3 speler, kan het bijgeleverde kabeltje gebruikt worden. Opladen is eenvoudig en de accu gaat erg lang mee. Je vergeet bijna dat hij eens moet worden opgeladen. Kortom een aanrader voor als je een kwalitatief goede hoofdtelefoon zoekt.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Geluid is goed
  • Blijft goed zitten, knelt niet

Fabienne 29-09-2017

Fijne bas

Geschreven voor: Sony WH-H800 zwart

De Sony WH-H800 is een erg fijne hoofdtelefoon. Ik zoek al een tijdje naar een hoofdtelefoon die een goede bas bezit, maar na een aantal hoofdtelefoons uitgeprobeerd te hebben was, had ik nog niet gevonden waar ik naar zocht. Uiteindelijk kwam ik via een vergelijkingssite uit bij de Sony WH-H800 en hier ben ik zeer over te spreken. De geluidskwaliteit is erg goed en de kleur (rood) van de hoofdtelefoon is natuurlijk ook erg leuk. Ik krijg veel complimentjes als ik buiten loop met deze hoofdtelefoon op. De Sony WH-H800 wordt geleverd met een handig meeneemzakje, waardoor je krasjes kan voorkomen als je hem in je tas zou meenemen. Dit vind ik handig, omdat ik de hoofdtelefoon veel gebruik als ik onderweg ben en altijd bang ben om hem te beschadigen. Ik zou het zeker aanraden om de Sony WH-H800 aan te schaffen als je op zoek ben naar een leuke & kwalitatief goede hoofdtelefoon.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Kleur