Sony WI-1000X zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony WI-1000X zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Freek 05-10-2018

10 voor geluidskwaliteit

Geschreven voor: Sony WI-1000X zwart

Deze WI-1000X heeft uitstekende geluidskwaliteit. Ruis onderdrukking werkt prima, maar is helaas niet geschikt om muziek in een luidde sportschool te onderdrukken. In de bus of tram werkt de ruisonderdrukking echt goed en ook is het fijn dat je zelf de equalizer instelling naar eigen behoefte kan instellen.

Pluspunten

• goede geluidskwaliteit

Minpunten

• ongeschikt voor geluidonderdrukking externe muziek

SamVanAssem 28-11-2017

perfekt voor onderweg!

Geschreven voor: Sony WI-1000X zwart

Het geluidskwaliteit is uitstekend.uit kleine oortje en nog draadloos.
Bluetooth valt soms weg als je even afstand van jouw apparaat neemt,
batterij duur van 10uur, trilmelding als je gebeld wordt en geluidskwaliteit die erg goed is,
+Goede kwaliteit
+Eenvoudig in gebruik
+mooi design
-noise cancelling
-Hoge prijs
-Past niet optimaal
niet water/zweet bestending

Pluspunten

• mooi design
  • noise cancelling
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Hoge prijs
  • Past niet optimaal
  • niet water/zweet bestending

GijsPeters 16-11-2017

Kwaliteit met zeer mooi design

Geschreven voor: Sony WI-1000X zwart

Afgelopen weken ben ik bezig geweest met het testen van de Sony WI-1000X. Na het uitpakken van de oortjes moest het helaas direct de oplader in, een domper, wat na een paar uur volledig vergeten was. De kwaliteiten die in het product zijn subliem, alles werkt makkelijk en van omgeving geluid heb je ook geen last meer door de Noise Cancellation.
In samenwerking met de app die is ontwikkeld voor de oortjes kan je verschillende functies nog makkelijker gebruiken en is het genot elke keer aanwezig. De app is simpel en overzichtelijk en ik denk goed bruikbaar voor ieder! De bluetooth van de oortjes werkt ook altijd, heb nooit problemen gehad met het koppelen van het apparaat.
Wel jammer is dat de oortjes niet goed bruikbaar zijn met sporten. Dit is niet prettig in combinatie met de nek-band. Ook moest ik hier erg aan wennen bij het normaal gebruik van de oortjes, maar na verloop van tijd werd dit een stuk minder.
Al met al zijn de oortjes van geweldige kwaliteit, maar je betaald er wel voor. Maar wie wat over heeft voor kwaliteit zijn deze oortjes perfect geschikt.

Pluspunten

• Noice Cancellation
  • Kwaliteit van geluid
  • Slimme app
  • Goede Bluetooth

Minpunten

• Prijs
  • Niet geschikt voor sporten
  • Geen geheugen van apparaten

Deejee 12-11-2017

Wil je wel ... of niet wat horen..

Geschreven voor: Sony WI-1000X zwart

Wat een heerlijk vol en super helder geluid... verbazingwekkend gewoon. Na het downloaden van de app op je telefoon op tablet kun je allerlei instellingen gebruiken om het geluid geheel naar eigen wens in te stellen. Of je nu thuis op de bank je wilt afsluiten.. of lekker tijdens het sporten .. binnen of buiten.. dit is een echt alleskunnertje. Tijdens het fietsen gebruik ik de hoofdtelefoon veel, en een voordeel is het active noise cancelling. hiermee kun je het omgevingsgeluid naar wens in en uitschakelen. In het verkeer kun je dus heerlijk genieten van je muziek en de veiligheid van je omgeving blijft gewaarborgd doordat het omgevingsgeluid hoorbaar blijft.
Wil je nu thuis je eigen helemaal afschermen van de rest .. dan schakel je de functie in, en .. niets anders dan je eigen heerlijke muziek...
De accu blijft ook verrassen lang zijn werk doen.. op 1 lading gebruik ik gemiddeld een uur of 7-8 de hoofdtelefoon.
En het gemak van de telefoonfunctie is geen overbodige luxe, ook al met je wel even wennen aan de trilfunctie van de band om je nek.

Enige minpuntje.. voor dit bedrag hadden ze wel een oplader mee mogen sturen, nu moet je de hoofdtelefoon opladen met je pc of je telefoonlader.. Beetje jammer Sony.

Pluspunten

• goede accu duur
  • enorm helder en vol geluid
  • ambient geluid in en uit te schakelen
  • zeer goede pasvorm
  • zeer veelzijdig te gebruiken

Minpunten

• geen accu lader mee geleverd
  • prijs is aan te maat