The House of Marley Smile Jamaica koper

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 7 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

thijs 15-01-2018

top oortjes

Ik heb deze oortjes nu een jaar of 2 en ze zijn geweldig.
deze oortjes produceren een helder geluid en het snoertje gaat zeer moeilijk in de knoop.
kortom zeer goede oortjes met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• snoer gaat niet in de knoop
  • goed geluid
  • besturing knopje

Casper Beenkens 05-12-2015

De Smile Jamaica oordopjes komen met twee soorten oorplugs, die beiden bij ieder oor passen. Zelf gebruik ik de kleintjes omdat die mij echt goed passen. Ik heb de oortjes nu al een maand of 5/6 en ze zijn nog steeds erg goed! Ik heb tussendoor nog Sony oortjes geprobeerd maar omdat ik een groot fan van bass ben, ben ik weer teruggegaan naar de Marley-oortjes. Ook fijn is dat ze duurzaam zijn dus om het milieu hoef je je ook geen zorgen te maken, ook al denk ik niet dat iemand daar bij nadenkt. Een echte aanrader met een goede kwaliteit en bass en nog eens goed voor het milieu ook!

Michael 22-10-2015

Ik heb deze oordopjes nu bijna een half jaar. Ik had er veel plezier van tot ze na een half jaar stuk gingen. Maar door de garantie kreeg ik wel nieuwen. Maar na 2 manden is er weer een kant stuk. Vindt het erg vervelend. Maar altijd dagelijks gebruikt. En ik ben ook niet de aller voorzichtigste.