Plantronics BackBeat FIT zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Plantronics BackBeat FIT zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Frank 25-08-2018

Kan goed tegen water en lange uccaduur

Ik heb dit product nu 1.5 jaar en gebruik hem niet alleen voor hardlopen, maar ook bij het surfen. Samen met mijn waterdichte telefoon heb ik op elk moment muziek (niet te hard ivm veiligheid) en krijg ik ook informatie door over tijd en snelheid. Al meerdere keren kopje onder gegaan, maar headset blijft prima zitten en werken. Bij het aanzetten wordt altijd even vermeld hoe lang de accuduur nog is. Dit is wel een beetje afhankelijk hoe hard je hem zet. Vol opgeladen gaat hij 7 uur mee, maar is zelfs tussendoor vrij snel weer op te laden als dan nodig mocht zijn.

Pluspunten

• Waterdichtheid
  • Accuduur
  • Gebruiksgemak

Henk 09-09-2017

zag er goed uit en paste naar behoren

Heb het 3 maal retour gestuurd omdat het voor het eerste gebruik al niet wilde opladen , ik ben het vertrouwen in het apparaat kwijt en heb een ander merk gekocht

De Bas 23-07-2016

Mooi geluid maar zit niet super

Als je dit wat langer op houdt, gaat het wat vervelend zitten in de oren. De uiteinden van de dopjes rusten nl. in je oren. Het tussenstuk wat achterlangs gaat ligt niet niet op je nek, maar hangt er een beetje boven. Met de oordopjes kun je dit een beetje bijstellen, maar onvoldoende. Voor langere tijd of voor tijdens het hardlopen zit dit niet lekker. Verder wel een mooi geluid en je bent goed verstaanbaar tijdens het bellen. De bediening is even wennnen.

Crapyard 26-06-2016

Plantronics Backbeat fit blauw

Ik heb na enig onderzoek voor deze koptelefoon gekozen. Ik gebruik hem in combinatie met een sporthorloge om tijdens het hardlopen muziek te kunnen luisteren en tegelijkertijd de coaching te kunnen horen. Nadat ik de koptelefoon heb opgezet voel je hem niet meer. Ook het geluid vind ik voldoende voor zo'n type koptelefoon. Hij maakt het hardlopen nog aangenamer.

Antoinette66 11-03-2016

Topaankoop

Soms schaf je iets aan en vraag je je af waarom je het niet eerder hebt gekocht. Dit is zo'n geval. Hij zit goed en blijft goed zitten tijdens het sporten. Omgevingsgeluiden zijn nog goed te horen. Ik was bang dat het nekbandje wat vervelend zou zijn maar ik merk het niet eens. Bediening even onder de knie krijgen maar is dan heel erg makkelijk. En last but not least, draadloos, echt heel prettig!

JoT72 28-06-2016

Hallo Antoinette. Ik ben benieuwd hoe je het bereik van de headset ervaart. Hoe ver weg kun je gaan van de muziekbron met je headset op? En werkt de headset nogsteeds goed als je er bijvoorbeeld mee gaat lopen of fietsen? Hapert/schokt het geluid dan, of blijf je een goed geluid houden?