Monster iSport Victory blauw

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Monster iSport Victory blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

adl 05-08-2017

Heerlijk geluid en perfect passend

Geschreven voor: Monster iSport Victory blauw

Was eens benieuwd hoe dat nu ging met een bluetooth inear koptelefoon, daar ik bij gebruik van de inmiddels 3 sets bedraadde telkens met de draad in de knoop kwam.En daarom niet meer gebruik.Ik heb er een aantal geprobeerd van verschillende merken, doch telkens viel me op dat de verbinding zelfs wandelend met de iphone in broekzak wegviel.
Deze niet, tot nu toe stabiel.Kwam hem tegen na het lezen van een review ergens, waarbij de bassen geroemd werden, en dit is zeker zo, doch voor mij niet storend, lekker zelfs
Draai zelf van allerlei muziek, van Indie-trance-klassiek etc. , en over een goede installatie, doch deze komt mbt genieten van muziek wel dicht in de buurt. Zelfs acoustisch en barok, stemmen klinken verrassend goed, groot compliment! Beter zelfs dan een veel duurdere B&W die ik hier nog heb liggen.Al met al tot nu toe goede koop.!

Pluspunten

• past direkt goed
  • echt goed geluid
  • goede verbinding
  • lange accuduur, er wordt 8 uur geclaimd

Minpunten

• kleur:wel erg blauw!

Anoniem 1-2-3-4-5 07-03-2015
Geschreven voor: Monster iSport Victory blauw

Ik gebruik ze tijdens het hardlopen en blijven keurig op hun plaats zitten en zitten comfortabel.
Het geluid is erg goed maar persoonlijk mag de bass van mij nog wat meer aanwezig zijn.
De noise canceling is ook in orde.
Ik gebruik deze nu i.c.m. Mijn sony xperia z3.
Voor gesprekken opnemen gebruik ik ze niet dus daar kan ik niks over zeggen, v.w.b. Muziek kun je de tracks er wel mee bedienen maar niet de volumeregeling. Hiervoor had ik een iphone 5 en hierbij werkte de remote prima.
Ondanks dat niet alles werkt met mij sony blijf ik ze toch gebruikten tijdens het sporten. Echt superfijne doppen met een heel goed geluid.

Bobblebeheader 11-07-2014
Geschreven voor: Monster iSport Victory blauw

Na het te vroeg "overlijden" van mijn vorige koptelefoon (mid-range Sennheiser) was ik op zoek naar een goede vervanging. Eerst een setje van Bose (SIE2i) aangeschaft, maar die miste nét dat gene wat ik in een koptelefoon voor het sporten zocht: geluidsisolatie. Ik heb in de sportschool behoefte aan focus, en wil dan niet door de muziek heen geen gekreun, gepraat, het vallen van gewichten, enz. horen. Een koptelefoon met een goede geluidsisolatie was daarom voor mij een must.

Na flink vergelijken op internet koos ik voor de Monster iSport Victory. Een dure koptelefoon, maar nu ik die in mijn bezit heb wel eentje die het in mijn ogen waard is!

Besteld via bol.com, helaas had deze koptelefoon wel een erg lange wachttijd (meer dan 6 weken). Toen ik 'm echter in handen kreeg was ik meteen aangenaam verrast door de bijzonder mooie verpakking. Daarnaast zaten er veel nuttige accessoires bij, zoals een mooi compact knijpetuitje, 3 maten "oorschelpjes", en zelfs 5 maten in-ear buds!

De pasvorm is door de laatgenoemde accessoires altijd goed, al moet je wel even passen en meten door verschillende combinaties van schelpjes en buds uit te proberen. Maar als je eenmaal de juiste combinatie gevonden hebt zitten ze perfect in je oor. De buds houden dan ook zeer goed geluid van buiten tegen, zonder hinderlijk in je oor te zitten. Hier is door Monster erg goed over nagedacht!

Geluidskwaliteit is erg goed, in mijn ervaring een stuk beter dan mijn oude Sennheisers, en zelfs de nieuwe Bose die ik had. Of burn-in nu bestaat of niet, pas na een paar uur gebruik was het geluid perfect, alle tonen komen goed door. Dit is duidelijk GEEN Monster Beats, waar de geluidskwaliteit niet al te best is. Dit is Monster op zijn best, zonder Dr. Dre.

Het design is erg mooi, en de kleur zwart is gewoon perfect gekozen. Koptelefoons die voor sporten ontworpen zijn hebben vaak lelijke neon kleuren, maar deze versie van de iSport Victory is mooi zwart met metalen accenten. Opvallend, maar niet té opvallend. De kabel is plat, zodat deze zelden in de knoop raakt, hoe ik ze ook in de etui terug stop.

Toch heb ik een minpunt, en dat is de afstandsbediening die op de iSport Victory zit. Deze zit niet in het midden waar de draden bij elkaar komen, zoals bij de meeste merken, maar hoog aan de linker kant. Bedienen is daarom wat lastiger omdat je alles op gevoel met doen. Daarnaast werkt deze afstandsbediening bij mij niet altijd even goed. Soms doet alleen de "play" toets het, en kan ik het volume niet veranderen, ander keren werkt alles perfect, en weer een andere keer doet alleen de "+" of "-" het. Dit is op zowel een Ipad als een Ipod. Een beetje jammer, en ik weet niet of het een defect is of een designfout. Ik zou ze op zich voor dit gebrek ter reparatie naar Monster terug willen sturen, maar ik ben bang dat ik daardoor mijn koptelefoon weken moet missen. Voor pakweg 150 euro zou het eigenlijk gewoon perfect moeten werken, dus als het geen glitch is dan gaan ze toch terug.

Al met al ben ik er zeer tevreden mee. De hoge prijs is het mijns inziens waard, en dat zeg ik niet al te vaak!

Voordelen:
- Veel nuttige accessoires.
- Goede pasvorm.
- Goede geluidskwaliteit.
- Goede geluidsisolatie.
- Mooi design.
- Platte kabel.

Nadelen:
- Hoge prijs, als is deze beslist gerechtvaardigd!
- Plaatsing "afstandsbediening".
- Werking "afstandsbediening" valt tegen.