Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Skullcandy Crusher Wireless op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

a 16-07-2018

bouwkwaliteit is waardeloos,geluid is goed

Geschreven voor: Skullcandy Crusher Wireless

de skullcandy crusher is ronduit slecht als het gaat om bouwkwaliteit. alles is van plastic en gaat snel kapot. ik heb er twee gehad die ik alle twee heb terug gebracht. de eerste keer deed de bass slider het niet meer en de tweede keer brak het knopje van de slider af,om dat alles van plastic is gaat het niet zo lang mee als een kwaliteits koptelefoon. en dan het geluid dat is gewoon zeer goed de koptelefoon geeft een mooi geluid met een knallende bass en dat is gewoon uitstekend. hij klinkt als een veel duurdere koptelefoon en is ideaal voor mensen die van bass houden.

Pluspunten

• goed geluid met een goede bass
  • bass is af te stellen

Minpunten

• slechte bouwkwaliteit
  • alles is plastic

Carlo 12-04-2018

topper

wouw wouw wouw
wat een Bass.....dit heb ik nog nooit ervaren.....je voelt het gewoon.
Deze kun je ook nog eens zelf verstellen naar een lager of hoger niveau.
Accu gaat tot 40 uur mee!!
Zit heel prettig om de oren...kan alleen maar zeggen wat een super koptelefoon!!

Pluspunten

• Bass
  • Accuduur
  • Draagcomfort

Fred 05-10-2017

Geweldige koptelefoon

Geschreven voor: Skullcandy Crusher Wireless

Een geweldige hoofdtelefoon , ik heb verschillende merken en types geprobeerd, en allemaal hadden ze voor mij een te laag hoog volume, maar deze hoofdtelefoon voldeed aan mijn eisen, daarbij zit hij ook nog eens als gegoten op mijn hoofd.Een prima accuduur, een verstelbare bas die echt de hoofdtelefoon laat trillen op je oren, maar ook gematigd een helder geluid geeft

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Verstelbare bas
  • Accu gaat lang mee
  • Degelijkheid
  • Mooie vormgeving