Philips SHL9560/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHL9560/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

twentefan 20-05-2014
Geschreven voor: Philips SHL9560/10

Begin 2013 heb ik deze koptelefoon besteld. Hij zit prima en het geluid is in deze prijsklasse ook goed te noemen.
Echter binnen 20 keer luisteren komt er helemaal geen geluid meer uit de koptelefoon dus hij ligt nu al een jaar werkloos in de kast.

twentefan 24-06-2014

update: zojuist contact gehad met Philips(had ik veel eerder moeten doen) en zij sturen een nieuw exemplaar en dan kan ik de oude weer retour sturen. Dit vind ik dan toch weer een prima service.

elroy90 08-11-2012
Geschreven voor: Philips SHL9560/10

Een goede koptelefoon nodig?
Koop dan deze.
De geluidskwaliteit is gewoon goed.
Je hebt koptelefoons die niet goed zitten, die pijn aan de oren veroorzaken, deze heeft dat niet.
Ik gebruik de koptelefoon voor alles laptop, smartphone en iPad.
En het geluid is zeer goed, een goede bas.
Ik luister ook hardcore via de koptelefoon, en ook dat is zeer goed.
En de koptelefoon is voor deze prijs niet duur.
Want het is gewoon een goede koptelefoon.
Groetjes, Elroy.

Officiele reactie van Philips Nederland 06-12-2012

Beste elroy90,

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw SHL9560.

Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met Philips.

U kunt de Philips Klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Philips Webcare