Jaybird Freedom Bluetooth Headphones zwart

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Jaybird Freedom Bluetooth Headphones zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Antonio 10-05-2017

Nice sound, good fitting

Good headset, nice sound and good fitting. No problems in pairing with 2 phones. Good sound quality for music and calls. Very nice app to adjust settings

Pluspunten

• Sound
  • app
  • design

Minpunten

• Proprietary charging clip

Antonio 10-05-2017

Nice sound, good fitting

Good headset, nice sons and good fitting. No problems in pairing with 2 phones. Good sound quality for music and calls. Very nice app to adjust settings

Pluspunten

• Sound
  • App

Minpunten

• Proprietary charging clip

Nick 05-01-2017

Super headset

Sinds enige tijd ben ik weer fanatiek gaan fitnessen en zocht ik een goede headset. Gezien normale dopjes vaak uit mijn oor vallen heb ik speciaal een set gezocht waarbij dit zelf in te stellen is. Het bevalt erg goed en geen gedoe met snoeren. Het geluid is top en de accu gaat erg lang mee. Al met al een top setje die je overal kan gebruiken maar met de sport zeker aan te raden.

Pluspunten

• Accuduur
  • Bluetooth

Lucas 08-12-2016

Prima comfort, uitstekende geluidskwaliteit, accuduur+.

Als hardloper is een draadloze koptelefoon een absolute must. Geen draden om/langs je armen, gewoon focus op het rennen. Geluidskwaliteit is boven verwachting, draagcomfort met de 'oorvleugels' is verrassend goed.
Tot slot heeft de lange accuduur (8 uur met charging clip) mij positief verrast!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Accuduur

Minpunten

• Gewicht aan de linker kant