Koss Plug

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Koss Plug op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eric1976 16-11-2011
Geschreven voor: Koss Plug

Ik heb hier de ervaringen gezien en het e,a, is erg persoonlijk mdraagcomfort uiteraard.
Maar ik draai al een tijdje mee in de muziek en de geluidskwaliteit is erg goed. Mooi en veel laag, maar..... een vereiste is wel dat je ze goed in je oor stopt, diep genoeg dus. Anders is het echt niet fijn luisteren.
Dan zullen ze 9 vd 10 keer ook goed en comfortabel zitten. Weining tot geen last van omgeving geluid. Snoertje is ook heel fijn en flexibel..
Kortom een top apparaatje.

Kuoi 23-08-2008
Geschreven voor: Koss Plug

Ik draag deze al jaaaaren ( een jaar of 7 geleden mijn eerste gekocht via een of andere amerikaanse website) , en deze dienen voor op mijn werk in de fabriek .
Ze spelen idd luider dan andere hoofdtelefoons en dat is dus handig in mijn geval.
De kwaliteit van het geluid vind ikzelf (en mijn collega's) SUPER !

Een tip voor de kussentjes , want deze van Koss zelf zijn volgens mij niks waard :

Op het werk hebben we oorkussentjes - de gewone oordopjes dus - en die gebruik ik voor mijn Koss.
Ik laat er nu een gaatje in maken door de mechaniekers (deze doen dit met een 'doorslag') en het zit als gegoten.
Vroeger gebruikte ik de oordopjes die ik kocht in de apotheek (van die gele schuimachtige) die ik duur betaalde , want vond ze later in de plaatselijke Legerstock aan veel goedkopere prijs.
Bij deze maakte ik zelf een gat door er met een hete naald door te branden.
Dit lukt niet met de nieuwe soort op het werk (zijn wel beter ) , en vandaar dat de mechaniekers dit doen voor mij.
Maar een 'doorslag' kun je niet echt duur noemen , dus dit is makkelijk zelf te doen.
Dus gewoon goede oordopjes zoeken voor jezelf en hij past als gegoten !

Oh ja :
Ik ga nu mijn tweede bestellen want de kabel is al teveel 'gerepareerd' aan de jacket.
Ik gebruik hem dan ook dagelijks intensief , maar de PLUGS zelf spelen nog steeds .
Kuoi

Deadlyvirus 10-06-2007
Geschreven voor: Koss Plug

Ja ik vind dat de koss plug hir behoorlijk negatief word afgebeeld, ik heb ze zelf niet (aangezien ik veel naarm mijn ipod luister heb ik een shure model van 94 euro aangeschaft) maar ik heb ze eens een weekje van een vriend geleend(hij had ze toevallig laten ligge) en kmoet echt zeggen, voor normale mensen die geen rare oor hollingen of iets hebben, echt een geniaal product, het past ongeveer 99% van de oren op de aardkloot, geeft een heerlijk geluid(niet te vergelijken met shure, of zelfs de phillips in ear maar waar phillips in ear 50 + is en shure 100 + is koss slechts 15 euro....) ook zijn de bas klanken erg goed, en heeft deze koptelefoon een iets lagere weerstand, waardoor het volume erg opgekrenkt kan worden, erg geschikt voor mensen die veel naar hardcore/hardrock luisteren dus, maar als je gewoon goede oordopjes wil hebben voor een prijs van niets, dan zijn deze gewoon het beste :)

---Jeroen--- 25-09-2006
Geschreven voor: Koss Plug

slechte oordoppen ik wou goedkope ear-in oordoppen en had deze genomen, maar
egt bagger. het geluid vind ik nog niet al te slecht maar ook nie goed, wat
vooral rot is, is het rubber, dat scheurt heel snel in mn linker oor zittie
prima maar geen een past goed in mn rechter oor, dan komt t plastic buisje in
mn oor tegen de kant en dat doet zeer. kortom misch wat voor mensen waar bij
die wel past ik ga voor andere! maar even voor de duidelijk heid, in mn linker
paste die dus wel lekker.

Luca S. 02-08-2006
Geschreven voor: Koss Plug

Ik vind dit een slecht ontwerp, de oortjes blijven gewoon niet ztten in je
oren. ik heb de Sharp md-33
aangeschaft, 300 % beter qua comfort en geluid.

PaulSch 24-05-2006
Geschreven voor: Koss Plug

Geweldig geluid in elk frequentiebereik
Geen geld voor de geboden kwaliteit

MartijndeHaas 21-05-2006
Geschreven voor: Koss Plug

Slechte geluidskwaliteit. Gewoon geen mooie klank. Ja, ze zitten in je oor,
maar verder is de geluidskwaliteit te vergelijken met koptelefoontjes van 2
euro.
De dopjes zijn van schuimrubber. Volgens mij gaan die niet lang mee.
Ik heb ook ervaring met in-ears van Philips (van 12 euro). Deze zijn heel veel
beter!
Tip: spaar door voor een echt merk!