JBL E25BT wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL E25BT wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Luit 10-02-2018

Mooi vormgegeven oordoppen met subliem geluid

Geschreven voor: JBL E25BT zwart

Mooi vormgegeven oordopjes, waarbij eenvoud voorop staat. 1 knop om te verbinden en 2 knopjes voor het geluid. Het geluid is echt goed te noemen voor deze prijs, met een prima uitgebalanceerde bass. De meegeleverde 3 maten zijn net iets te beperkt omdat de standaard oordoppen bij mij iets te klein zijn waardoor ze de neiging hebben uit je oor te vallen. De grootste doppen zijn juist net iets te groot waardoor ze heel strak in mijn oor zitten. Daarom gebruik ik andere niet meegeleverde dopjes waardoor ze weer goed in mijn oor passen.
De doppen hebben weliswaar een mooi design, maar zien er naar mijn gevoel net iets te plastic uit, had graag gezien dat deze in metaal waren uitgevoerd maar goed dit is mijn grootse kritiek wat je vergeet als je het geluid hoort, wat een mooi uitgebalanceerd geluid voor een bluetooth apparaat.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat ik deze net een week in bezit heb.
De overige bijgeleverde accessoires zijn handig en maken het gebruik net iets comfortabeler (usb draad, clip om draad vast te zetten en opbergmapje). Conclusie: mooi apparaatje met uitstekend geluid, waarvan je veel plezier beleeft.

Pluspunten

• mooi clean geluid met perfecte bass
  • eenvoudige en goed werkende bediening
  • accuduur
  • zonder irritante diadeem in nek

Minpunten

• plastic look
  • kraakt iets als je veel beweegt

Tim vd B 12-10-2017

Veel ruis bij weinig wind, haperende verbinding.

Geschreven voor: JBL E25BT blauw

Geluid is matig/slecht. Verbinding hapert korte momenten, zelfs bij telefoon op 0,5m (ligt niet aan telefoon). Bij lopen en fietsen (zelfs bij stilstaan met zuchtje wind) erg veel ruis. Helaas laat het ruil beleid geen retour toe en zit ik met dit ding. Niet doen!

Pluspunten

• Oortjes blijven zitten

Minpunten

• Veel ruis
  • Verbinding hapert

Jos ten Bulte 05-02-2017

goed gevoel bij het zien.

Geschreven voor: JBL E25BT zwart

Zit comfortabel in je oortjes. Geluid is hifi waardig. Goede bas demping. Nauwelijks of geen storing in de verbinding met m,n GOGEAR MP4 speler. komt overeen met JBL,s omschrijvingen over dit produkt