Skullcandy Method Wireless zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Skullcandy Method Wireless zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eelke 13-09-2017

Prachtig geluid, paar kleine puntjes

Geluid is goed en gebruik het veel om mee te bellen met vriendin en familie.
Bass is niet te hard, wat voor mij heerlijk is omdat ik snel ziek word van een te dreunende bass.
Geluid is helder en microfoon werkt goed. Alleen opletten dat je je hoofd niet teveel wegdraaid want dan beweeg je uit bereik van de receiver.

Connectie met mijn telefoon word tevens wel minder als ik hem in mijn broekzak (strak tegen mijn been) heb, en ook afhankelijk van het weer. Gek genoeg kon ik dan weer wel naar de keuken lopen zonder verbinding te verliezen. (zat een muur tussen van 30 cm)

Verder zit hij lekker om de nek om en is hij bijna niet te voelen. Kan mijn hoofd behoorlijk schudden en hij blijft gewoon zitten.
Nog niet geprobeerd om backflips te doen, maar ik denk dat hij dan ook wel blijft zitten.

Minder puntje is de vrij luide piepjes als je hem aan en uit zet, of wanneer je de bediening gebruikt.

Pluspunten

• Helder geluid
  • Waterbestendig
  • Goedkoop
  • Blijft goed zitten

Minpunten

• slecht weer maakt de verbinding zwakker