JBL E55BT zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL E55BT zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Niek 22-03-2020

Jbl e55bt

Geschreven voor: JBL E55BT wit

Geluid prima.
Groot minpunt is dat deze heel erg afgeeft(kleur)
Ik heb een blauwe, dus gedeelte van oren en er omheen heel blauw.
Met schoonmaakspul poetsen, maar dat is een oneindige bezigheid, blijft maar afgeven. Zeker al uren nee bezig geweest.

Pluspunten

• Goed geluid

Minpunten

• Afgeven qua kleur op oren en er omheen

Ruud 29-04-2019

Zit lekker, goed geluid,werkt niet op tv

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Op i pad zowel android goed geluid. Vanaf tv zoveel haperingen dat het niet bruikbaar is.
Een ouder model jbl 50 doet het prima. Contact met zowel Samsung als JBL zeggen beide dat het op tv niet altijd goed is. Bluetooth is dus geen garantie dat het werkt

Corne 20-04-2019

geweldig geluid

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Deze bleutooth koptelefoon levert geweldig geluid, en zit zeer conformtabel rondom het oor, waardoor je redelijk wordt afgesloten van de buitenwereld.

Pluspunten

• comfort
  • geluid

Lisa 16-02-2018

Past perfect

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Ideaal voor tijdens het huishouden of sporten.. makkelijk in gebruik en ziet er ook nog leuk uit. Had vorig jaar mijn vriend de Zwarte cadeau gegeven dit jaar zelf maar de witte gekocht

Pluspunten

• Over ear
  • Opvouwbaar
  • Noice canceling
  • Makkelijk in gebruik
  • Zit een auxkabel bij

Hans 09-12-2017

Geweldige hoofdtelefoon

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Ik heb hem gekocht bij Bax shop en nu 2 weken in gebruik. Het geluid is prima en de bassen klinken heerlijk. Heb geen last dat de hoofdtelefoon knelt. Over de duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen.

Pluspunten

• zeer goed geluid

Minpunten

• geen gevonden.

divano 20-10-2017

miskoop?

Geschreven voor: JBL E55BT blauw

vandaag aangeschaft mijn vorige bekende merk B studio gemolesteerd dus deze gekocht, kwaliteit qua draagcomfort en bedrading is de weergave gewoon goed.
nu komt het, bij de Bluetooth verbinding niets dan storing en kraken, laptop is hagelnieuw en geeft ook geen problemen met alle ander BT aangesloten apparatuur maar met de E55BT een drama, alleen al een enkele beweging met het hoofd achter de laptop!!! storingen en onderbreken van de weergave, met een bepaalde zitpositie en stand van het hoofd feilloos. Rara hoe kan dit, na enkele uren in mijn bezit besluit ik morgen terug te gaan naar de winkel en kunnen zij mij eea misschien uitleggen.

Pluspunten

• draagcomfot

Minpunten

• weergave storing BT
  • bereik slecht

Mees 26-08-2017

Kleurig

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Niet alleen de hoofdtelefoon is vrolijk van kleur maar na gebruik ook je oorschelpen en haar. Volgens fabrikant geeft de hoofdtelefoon zijn kleuren af omdat de hoofdtelefoon niet bestand is tegen transpiratie? Ook zo'n last van transpirerende oren? Dan is dit model, ondanks goede kwaliteit van het geluid en handzaamheid, geen goede aanschaf.
Service afhandeling JBL ondermaats.
Mediamarkt daarentegen super.

Pluspunten

• Geluid
  • Gemak
  • Comfort

Minpunten

• Kleur geeft af
  • Service JBL

Cor 15-03-2017

Kwaliteit

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Ik heb deze hoofdtelefoon gekocht op advies van een gebruiker en ik kan en wil zeggen: super. Ik vind de kwaliteit boven verwachting en hij koppelt super makkelijk en snel met mijn tablet of telefoon. Licht in gewicht en lange speelduur. Ik heb hem gedurende mijn laatste trip 6 uur achter elkaar gedragen en totaal geen irritaties gevoeld. Wat mij betreft een hele goede keuze.

Max 26-12-2016

Uitstekende headphone !

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Deze JBL E55BT headphone is praktisch en snel van je hoofd te halen, de draaibare oorschelpen zijn zeker gebruiksvriendelijk. Maar deze oorschelpen draaien ook licht verend mee van onder naar boven(helaas nog niet opzij) hierdoor past het uiteraard nog beter. De oorschelpen zijn niet inklapbaar. Verder is ie licht,voelt zacht aan en gaat niet snel zweten of plakken. Een flexibele universele hoofdband met 7 standen. Makkelijk te bedienen volume-pauze/aan-uit/bleutoothknopjes en snel schakelen tussen bleutooth-apparaten. Je krijgt er een oplaadkabel bij en aux kabel voor als de batterij leeg is.
Als je een fanatieke luisteraar bent zoals ik, kan de medemens wel meegenieten in je omgeving als je harde muziek luistert, dat kan vervelend zijn maar is toch ook een stukje kwaliteit als het gaat om het geluid en voornamelijk de bas. Je headphone geeft een piepsignaal om je te waarschuwen dat het geluid te hard staat. Om keurig te kunnen kiezen (b.v.d. geen dank ik weet 't) hier de maten van de binnenkant van de oorschelp, zeker niet onbelangrijk aangezien elke headphone past op kleine oren maar andersom word het lastig.
Lengte - 5,4 cm
Breedte - 3,8 cm
Diepte - 1,4 cm
Verder is JBL professional Harman een bekend merk onder topsporters, mensen in de profesionele muziekwereld zoals DJ's, en natuurlijk mensen die muziek voor lief hebben. Een zeer gewaardeerde degelijke headphone.
Bij Bol.com was de mijne €126
In de kleuren zwart,wit,rood,blauw.
20uur luisterplezier

L

Fam. Beernink 04-12-2016

Kwalitatief uitmuntend teleurstellend

Geschreven voor: JBL E55BT zwart

Twee stuks besteld een blauwe en witte. De blauwe doet het redelijk, op de witte een week moeten wachten, en nu ook nog in de verpakking en al kapot. Is niet op te laden / gaat niet aan.
Vooral dat laatste baart me zorgen voor de levensduur. Is al bij meer JBL producten het geval.

Harman Consumer Nederland 08-12-2016

Beste JBL gebruiker
zou u met ons contact willen opnemen daar u bevindingen ons nogal verbazen
U heeft daarbij ook 24 maanden garantie
Bel ons nu op: +31 858880823