JBL E55BT - Reviews

Kleuren
wit
Soort
koptelefoon (over oor)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,8

Max 26-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende headphone !

Deze JBL E55BT headphone is praktisch en snel van je hoofd te halen, de draaibare oorschelpen zijn zeker gebruiksvriendelijk. Maar deze oorschelpen draaien ook licht verend mee van onder naar boven(helaas nog niet opzij) hierdoor past het uiteraard nog beter. De oorschelpen zijn niet inklapbaar. Verder is ie licht,voelt zacht aan en gaat niet snel zweten of plakken. Een flexibele universele hoofdband met 7 standen. Makkelijk te bedienen volume-pauze/aan-uit/bleutoothknopjes en snel schakelen tussen bleutooth-apparaten. Je krijgt er een oplaadkabel bij en aux kabel voor als de batterij leeg is.
Als je een fanatieke luisteraar bent zoals ik, kan de medemens wel meegenieten in je omgeving als je harde muziek luistert, dat kan vervelend zijn maar is toch ook een stukje kwaliteit als het gaat om het geluid en voornamelijk de bas. Je headphone geeft een piepsignaal om je te waarschuwen dat het geluid te hard staat. Om keurig te kunnen kiezen (b.v.d. geen dank ik weet 't) hier de maten van de binnenkant van de oorschelp, zeker niet onbelangrijk aangezien elke headphone past op kleine oren maar andersom word het lastig.
Lengte - 5,4 cm
Breedte - 3,8 cm
Diepte - 1,4 cm
Verder is JBL professional Harman een bekend merk onder topsporters, mensen in de profesionele muziekwereld zoals DJ's, en natuurlijk mensen die muziek voor lief hebben. Een zeer gewaardeerde degelijke headphone.
Bij Bol.com was de mijne €126
In de kleuren zwart,wit,rood,blauw.
20uur luisterplezier

Hier heb je wat aan!
M.v.g. Max
ENJOY
B !!!
L

Fam. Beernink 04-12-2016 Product paar dagen in bezit

Kwalitatief uitmuntend teleurstellend

Twee stuks besteld een blauwe en witte. De blauwe doet het redelijk, op de witte een week moeten wachten, en nu ook nog in de verpakking en al kapot. Is niet op te laden / gaat niet aan.
Vooral dat laatste baart me zorgen voor de levensduur. Is al bij meer JBL producten het geval.

Harman Consumer Nederland 08-12-2016

Beste JBL gebruiker
zou u met ons contact willen opnemen daar u bevindingen ons nogal verbazen
U heeft daarbij ook 24 maanden garantie
Bel ons nu op: +31 858880823

Mees 26-08-2017

Kleurig

Niet alleen de hoofdtelefoon is vrolijk van kleur maar na gebruik ook je oorschelpen en haar. Volgens fabrikant geeft de hoofdtelefoon zijn kleuren af omdat de hoofdtelefoon niet bestand is tegen transpiratie? Ook zo'n last van transpirerende oren? Dan is dit model, ondanks goede kwaliteit van het geluid en handzaamheid, geen goede aanschaf.
Service afhandeling JBL ondermaats.
Mediamarkt daarentegen super.

Pluspunten

• Gemak
  • Comfort

Minpunten

• Kleur geeft af
  • Service JBL

Cor 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit

Ik heb deze hoofdtelefoon gekocht op advies van een gebruiker en ik kan en wil zeggen: super. Ik vind de kwaliteit boven verwachting en hij koppelt super makkelijk en snel met mijn tablet of telefoon. Licht in gewicht en lange speelduur. Ik heb hem gedurende mijn laatste trip 6 uur achter elkaar gedragen en totaal geen irritaties gevoeld. Wat mij betreft een hele goede keuze.