Sony MDR-1000X beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-1000X beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

René 19-03-2018

breekt snel

Geschreven voor: Sony MDR-1000X beige

Niet lang plezier van gehad. Gebied rond het scharnierpunt van de hoofdbeugel naar de oorschelp is een zwak punt. Zoek maar eens op "sony mdr 1000x breaking 10 day's" of "sony mdr 1000x broken".

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• breekt snel bij normaal gebruik.

Axel 02-02-2018

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Fijn product, comfortabel en geeft goed geluid. De noise cancelation is echt een topper in dit product!

Echter is mijn persoonlijke keus op de 1000XM2 gevallen. Voor een klein prijsverschil kies je duidelijk voor de topper. Diepere bass, scherper geluid!

Pluspunten

• Comfortabel
  • Top noise cancelation
  • Ingebouwde microfoon

Minpunten

• Geen kans tegen de 1000XM2

Guru 29-01-2018

Geweldige koptelefoon

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

De Sony MDR-1000X zijn geweldig. De Noise Cancelling doet het prima. Het zit comfortabel en je zult nauwelijks last krijgen van deze koptelefoon. Je kunt ze opvouwen en ze dus makkelijk ergens meenemen en ze zijn ook erg elastisch. Het geluid is geweldig en de bass is erg goed. De koptelefoons zien er zelf ook nog eens mooi uit en het materiaal voelt goed aan.

Pluspunten

• Goede Noice Cancelling
  • Goed geluid en goede bass
  • elastisch

Minpunten

• beetje aan de dure kant

Gerben 16-12-2017

geluid matig

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

De noice canceling is geweldig alleen de geluidskwaliteit was matig. Het bedieningspaneel aan de zijkant reageerde soms ook niet maat wel een cool idee. Maar ik vind hem te duur voor de kwaliteit

Pluspunten

• noice cancelling

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • te duur

tester123 05-12-2017

Mooi product. Goede klank.

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Mooie klank en goede NC. Hij zit conformable op je hoofd. Ook de app met de verschillende functies zijn handig. Jammer dat de gebruikte materiaal wat aan de goedkopere kant zijn. Voor de zelfde prijs kan je een B&W PX kopen met topmateriaal, deze is dan wel een stuk zwaarder om te dragen..

Pluspunten

• NC is goed
  • goede muziek

Minpunten

• prijzig
  • gebruikte materialen zijn goedkoop

kolibri 11-08-2017

Raad dit product af.

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Als je deze koptelefoon gebruikt om per vliegtuig te reizen raad ik het product af. Stilte om te slapen kan dit product je niet geven. Hij moet aangesloten zijn op een geluidsbron. Canceling noise is dus alleen de achtergrond bij muziek en niet stilte. Ik hen de mijne inmiddels teruggebracht en omgewisseld voor Bose. Die kan mij wel stilte leveren.

Poncke 10-04-2018

Sinds wanneer is een koptelefoon om te genbruiken zonder muziek?? Dat is een secundair gebruik. En je geeft een koptelefoon van 400 euro daarom een 1? Slaat echt helemaal nergens op. Score dan een 8 of zo. De muziekkwaliteit waar het om gaat is uitmuntend.

Peter J. van Maurik 15-04-2017

Puur luistergenot.

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Was op zoek naar een draadloze hoofdtelefoon met active noise cancelling, de eerste gedacht ging uit naar de Bose QuietComfort 35 vanwege de goede noise cancelling, maar de geluidkwaliteit was voor mij niet helemaal optimaal. Bij Hifi Klubben kunnen luisteren naar de Denon AH-GC20 (goed geluid maar noise cancelling niet zo goed), de Sennheiser Momentum2 en de Sennheiser PXC 550 (geluid iets beter midden/hoog en ietwat sterke bas in vergelijking met de Denon maar veel betere noise cancelling dan de Denon) ook naar de Sony MDR-1000X geluisterd en deze gekocht, noise cancelling nog beter als de Bose (geheel onverwacht) en qua geluid voor mij ook nog eens de beste, hoog niet te scherp, midden mooi duidelijk maar niet te veel op de voorgrond en een prachtig strakke basweergave die erg laag gaat en niet te overduidelijk is, echt helemaal in balans. Ook qua draagcomfort was de Sony voor mij (brildrager) het prettigste.
Het enige kleine minpuntje is dat het bedienen van het volume, middels het touchpad op de rechter oorschelp, veel gewenning vraagt maar dat is dan echt wel zoeken naar een minpuntje Dit is een topproduct dat zijn (voor mij best wel hoge) prijs meer dan waard is.

Pluspunten

• Noise cancelling is superieur
  • Uitstekend geluid
  • Prima draagcomfort
  • Zeer stabiele Bluetooth verbinding

Minpunten

• Bedining volume vraagt gewenning

latke 01-12-2016

Heerlijk om naar te luisteren!

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Ik heb deze koptelefoon inmiddels een paar weken en ik geniet er nog steeds onwijs van! Het geluid dat uit de koptelefoon komt is een van de betere van wat ik allemaal gehoord heb en in combinatie met de geweldige noise cancelling is het echt een andere ervaring om van muziek te genieten. Terwijl ik aan het werk ben op de universiteit of aan het sporten ben in de gym geniet ik van de muziek die uit de koptelefoon komt en niet van het omringende geluid wat ik dan ook helemaal niet of nauwelijks meer hoor. De standaardfunctionaliteiten zoals play/pause, volume omhoog of omlaag en door- en terugspoelen zitten op een hele intelligente manier verwerkt in de rechteroorschelp namelijk in de vorm van een touchbediening. Twee dingen heb ik als irritant ervaren alhoewel deze in het niets verdwijnen ten opzichte van de goede punten van deze koptelefoon. Als eerste schuift de koptelefoon soms wat heen en weer tijdens het sporten, dit kan daarentegen ook aan mij liggen. Daarnaast was het switchen van apparaten soms irritant maar na een tijdje was ik hier al snel gewend aan.

Pluspunten

• De noise cancelling.
  • Het geluid.

Minpunten

• De prijs.

Jan-Sybrand Hummel 28-11-2016

goede koptelefoon

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Ik heb de sony mdr 1000x nu een paar weken in huis en vind het één van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan op het gebied van koptelefoons! Het comfort van de hoofdband en oorkussens is geweldig. Ik kan de koptelefoon uren op hebben zonder enige irritatie. Alle benodigde knoppen zijn mooi verwerkt in de linker oorschelp. Je kan vanaf hier het volume bedienen, naar het volgende nummer gaan, de active noice canccelation aan zetten en overschakelen naar ambiant noice modes. Al deze modus werken naar behoren een vooral de NC mode werkt geweldig. Ik kon lekker een boek lezen in een kamer waar de tv hard aan stond en ik had totaal geen last van het geluid dat de tv produceerde. De geluidskwaliteit is naar mijn mening mooi afgesteld. De bas is niet te aanwezig maar naar mijn mening perfect afgesteld. De midden tonen zijn mooi helder, en de hoge tonen zijn mooi en worden niet schel of blikkerig. Al met al dus een goede koptelefoon!

Pluspunten

• comfort
  • geluid

RB93 28-11-2016

Zeer goede koptelefoon

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Een aantal weken terug heb ik deze headset aangeschaft omdat ik eens een headset in een hogere kwaliteitsklasse wilde hebben. De headset ziet er simpel maar zeer stijlvol en stevig uit. Daarnaast voelt de headset ook zeer robuust aan. De headset is zeer gemakkelijk te bedienen. Binnen enkele minuten had ik de headset aan mijn mobiele telefoon aangesloten en had ik de bediening van alle functies onder de knie. De noise cancelling is ideaal voor op reis. Ik heb de headset in het vliegtuig gebruikt en alle vervelende omgevingsgeluiden werden gefilterd, waardoor ik volledig van mijn muziek kon genieten. Dit klonk overigens erg goed. Het geluid is bijzonder helder. Al met al is deze ietwat prijzige koptelefoon iedere cent meer dan waard en zou ik iedereen die een headset van hoge kwaliteit met een zeer goed geluid wilt deze koptelefoon aanraden.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Noise cancelling

Minpunten

• Prijs

barracuda1 24-11-2016

Geweldige Headset

Geschreven voor: Sony MDR-1000X zwart

Ik heb deze Headset gekocht omdat deze voor mij een fantastische sound aflevert, ik hou van diepe en zuivere klanken.
Het gebruiksgemak van deze Headset ben ik ook zeer tevreden over en ik moet zeggen dat ik in een paar sec ben verbonden met iedere apparaat die Bluetooth ondersteund.
De Headset zit ook nog eens lekker en wanneer je hem op zet word je compleet afgesloten van de buiten wereld en is het net of je in een theater zit.
Ik heb de Headset ook een aantal op gedaan toen ik aan het gamen was ik moet dit echt aanraden want je weet niet wat je mee maakt.
Voor mij nogmaals is dit product een must have en raad dez dan ook ten zeerste aan.

Pluspunten

• vormgeving
  • fantastische geluid

Minpunten

• prijs