Sony MDR-RF865RK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-RF865RK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Paul Jongen 27-11-2016

Prima produkt. Goede prijs.

Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Als vervanging van mijn oude draadloze Sennheiser RS120, was ik op zoek naar een over-the-ear draadloze hoofdtelefoon. Na enig zoeken kwam deze Sony als een goede koop naar voren.
Reviews gaven goede ontvangstkwaliteit aan, goed bereik.
Even gezocht hier op Kieskeurig.nl en gekocht.
In tegenstelling tot de Sennheiser heeft deze Sony geen ruis, of storing door lampen of andere zenders. Mijn Sennheiser 'hoort' regelmatig een van de buren, en stoort enorm. Deze Sony is prima, scherp en storingsloos. Ook het bereik is prima; de hele gallerij aflopend om de post te halen, en mijn verbinding blijft bestaan.
Aangezien ik de hoofdtelefoon elke keer op de oplader leg, weet ik nog niet hoe lang de maximale gebruikstijd zonder opladen is, maar 2 films achter elkaar was geen probleem.
De hoofdtelefoon voelt stevig aan, en zit prima op mijn hoofd.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Geen storing of ruis
  • Goed bereik
  • Prima geluid

Minpunten

• Oplaadbare batterijen niet vervangbaar

willem 23-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Ik heb geen eerdere ervaringen met wireless headphones, maar deze voldoet uitstekend. Zit prima en geluid is goed. Kan hem aanbevelen.

Jan 12-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Headphone gekocht voor slechthorende oudere persoon die zeer opgetogen is. Eenvoudige bediening, draadloos, praktische oplaadpost, regeling aan headphone zelf, comfortabel dragen + verstelbaar volgens hoofdmaat en lichtgewicht

Tobias 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Fijne over ear koptelefoon. Voelt degelijkaan. Makkelijk te installeren. Enige minpuntje is hierbij dat er geen verloopstekker bij zit van 3,5mmjackplug naar 6.5mm jackplug.Goed verstelbaar.Groot bereik.Mooi ruisvrij geluid

Rob Broekhof 01-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

De MDR-RF865RK was ter vervanging van een Sennheiser die het helaas had begeven. Ik heb geen spijt van deze aankoop. Mijn partner gebruikt 'm elke dag en is helemaal blij want hij is lichter, zit lekkerder en heeft een zeer goede geluidskwaliteit! Ik heb de MDR-RF865RK een maand in huis en kan nog niets zeggen over de duurzaamheid. De MDR-RF865RK komt wel robuust over.

walter 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

hij is gemakkelijk te dragen en heeft een heel goede geluid zowel op pc - tv als op de geluidsinstallatie en men kan zonder problemen naar boven gaan zonder kwaliteitsverlies

balletje 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Ik ben aardig positief over deze koptelefoon.
Hij is door de bluetooth functie erg makkelijk aan te sluiten en de bediening aan de oorschelpen is makkelijk te gebruiken.
De geluidskwaliteit is boven verwachting je kan de hoge, midden en lage tonen duidelijk onderscheiden.
Ik heb door het hele huis een prima ontvangst zonder bijgeluiden zoals kraken en ruis.
De koptelefoon zit vrij aangenaam ondanks het stevige model en zal niet meteen stukgaan als hij een keer valt.
Verder gaat de accu lang mee en heeft maar een korte tijd nodig om op te laden.
Ik vind dit een prima koptelefoon voor de prijs / kwaliteit verhouding en heb eigenlijk geen minpunten.

Jean 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Een prachtig toestel met een heel duidelijke geluidskwaliteit! Terijl je je in je woonst verplaatst blijft de kwaliteit uitstekend.

Jan 26-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Misschien wat aan de zware kant, zal wel door de batterijen zijn. Vormgeving met de opladerstand is mooi en praktisch. De geluidskwaliteit is perfect en niet te onderscheiden van een koptelefoon met kabel. Het geheel is robuust uitgevoerd en het lijkt me een zeer degelijk toestel.

ds 26-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Het toestel heeft comfortabele speakers die je gemakkelijk uren kunt dragen. Het geluid is zeer degelijk en het toestel is gebruiksvriendelijk. Het is trouwens het tweede toestel dat we hier bij ons gebruiken.

Tonny 25-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Het is een mooie hoofdtelefoon. Mooi geluid. Fijn gebruik. Ook een goed bereik, zonder storing. Past goed. Zeker een aanrader.

willy 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Zeer goed apparaat. Eenvoudig te bedienen. Goede geluidskwaliteit. Gemakkelijk aan te passen voor uw hoofd. Een echte aanrader.

Mulder 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Deze koptelefoon is betaalbaar en werkt uitstekend. Storingsvrije ontvangst zelfs achter in de tuin. Ik heb hem aangesloten op mijn TV en nu kan ik heerlijk series kijken zonder dat mijn man er last van heeft. Sluit goed af om het oor en weegt bijna niets. Glijdt ook goed in de houder waar hij laadt. Echt een aanrader!

Mattheas 14-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Goede headphone. Ontvangst geluid storingsvrij i.t.t. aanvankelijk aangekochte Sony MDRRF855RK. Storing waarschijnlijk gevolg van wonen in appartement met meerdere storingsbronnen. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ingrid 19-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

Heel fijn dat je door het huis heen kan lopen met muziek op zonder een draadje eraan vast te hebben. Hij is wel erg groot.

Dick Klomp 18-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

De draadloze headset is eenvoudig aan te sluiten en makkelijk op te bergen op de oplader.
Als het geluid niet naar wens is zijn er 3 frequenties waar je makkelijk op over kunt schakelen.
We hebben de set nu een een maand en zijn voorlopig erg tevreden

Bram 28-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-RF865RK

De schelpen gaan goed over de oren zonder veel te spannen. Het geluid is (gewoon) ok. Enigste minpuntje is de te korte audiodraad (van TV naar zender). Voor de rest (nog) geen minpunten.