Fresh ’n Rebel Lace Wireless Sports Earbuds zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fresh ’n Rebel Lace Wireless Sports Earbuds zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vriea 25-04-2018

Product bevalt mij helemaal super. Ik gebruik deze oordopjes op de scooter en met sporten. Voor beide activiteiten zijn deze oordopjes erg goed. De oordopjes zitten lekker in het oor mede door de haakjes die in de oorschelp gaan (hierdoor wordt het oor goed afgesloten). Tijdens het scooter rijden doe ik maar een oortje in vanwege de veiligheid, ook met deze manier van dragen blijft ook dit ene oortje goed zitten.
Met sporten zet ik het volume vrij hard, maar ook met een hard volume vervomt de muziek niet!

Pluspunten

• Geluid
  • Volume
  • Voor meerdere activiteiten te gebruiken
  • Blijft goed zitten (zowel 1 oortje als 2)

Vriekers 12-12-2017

Hardlopen wordt een stuk leuker

De Fresh en rebel sports gekocht. Mijn vorige van een ander merk (duurder) zijn na 6 maanden kapot gegaan. Deze sport oordoppen van Fresh en rebel heb ik 4 maanden in gebruik en is het zeker waard. Het geluid is super goed en ze zitten lekker. Met fijne muziek in de oren loop je toch een stuk beter.

Pluspunten

• Pasvorm
  • Geluid
  • Prijs

Minpunten

• Oplaadsnoer is kort

Deserena 18-10-2017

Hardlopen gaat super!

Fantastische oordopjes die ik gebruik bij het hardlopen. De oordopjes zitten erg lekker en zijn lekker licht met een erg goed geluid. Bij de oordopjes worden verschillende dopjes mee geleverd met verschillende maten, zodat ze altijd fijn zitten. Muziek helpt mij echt bij het hardlopen en daarom ben ik erg blij met deze oordopjes van Fresh 'n Rebel met een leuk kleurtje!

Pluspunten

• geluid
  • gewicht
  • kleur
  • accuduur

Minpunten

• Nog niks gevonden