Denver BTH-204BLACK zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Denver BTH-204BLACK zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

E van Buuren 23-11-2016

Gewoon goed

Deze Denver BTH-204 heb ik al weer een paar jaar geleden gekocht. Waar weet ik niet meer, zal wel bij Lidl of Action zijn geweest. Daar koop ik altijd mijn probeersel.

Nu dit probeersel is inmiddels gepromoveerd top product dat ik dagelijks gebruik (al jaren dus !). Ik doe er wel voorzichtig mee, want ik weet dat dit soort hoofdtelefoons kapot kunnen gaan. Ik heb een ander apparaat dat al 4 keer is gebroken (en weer opgelapt).

De BTH-204 werkt nog als nieuw, en ziet er nog uit als nieuw. Dus waarschijnlijk voorzichtig genoeg geweest.

Wat dit apparaat zo fijn maakt is de enorm lange batterij duur, het redelijk tot goede geluid en vooral het gemak van het koppelen aan bronapparaten (dat werkt gewoon altijd bij mij).

En het draagcomfort is gewoon goed, redelijk strak (verstelbaar omhoog / omlaag niet breed / smal) met oordlen met net voldoende goedkoop schuimspul (dat dus al jaren mee gaat !!).

Ik ben er dus zo blij mee dat ik dat wil delen.

Wie voor weinig geld een normale hoofdtelefoon wil gebruiken, maar dan via BT, raad ik aan bij de Action de Maxxter BT audio reciever ACT-BTR-03 te kopen. Dat is een klein zwart ding ter grootte van een luciferdoosje, en het werkt perfect: het geeft simpelweg geluid door naar je hoofdtelefoon. Dus als je een goede kwaliteit comfortabele oortjes hebt, dan ben je blij !! Koop er dan gelijk een paar; ze zijn niet duur en in het gebruik wissel je de exemplaren steeds uit. Een aan de oplader en een in gebruik. Het bronapparaat (bij mij dan) schakelt keurig over van BT 1 naar BT 2 bij een pitstop. Zo kan ik bijna non-stop naar muziek luisteren.

Pluspunten

• goed
  • niet duur

Minpunten

• verwacht geen perfect geluid