Sony MDRXB650BT zwart - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDRXB650BT zwart op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 30-06-2017

Sony MDR-650BT: Ruim voldoende geluidskwaliteit voor een prima prijs!

De Sony MDR-650BT kan zich wat geluidskwaliteit niet meten aan de topmodellen die we hier weleens voorbij zien komen. Enkele pareltjes van Teufel, Sennheiser en ook duurdere exemplaren van Sony zelf zijn aantoonbaar beter. Maar ja, deze headset kost slechts 89 euro, een heel mooi prijskaartje. De prijs, de geluidskwaliteit en het draagcomfort staan bij dit model zeer goed in verhouding tot elkaar. Als je een hoofdtelefoon zoekt die niet te duur is, prima geluid heeft en niet te zwaar is, dan is dit een geweldige aankoop.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Plat in te klappen
  • Diepe rijke bas
  • Comfortabele oorkussens

Nadelen

• Geen active noise cancelling
BesteProduct.nl 15-06-2016

Sony MDR-XB650BT doet zijn naam eer aan!

Wow! Wat een bas heeft deze jongen in zich! Ook de midden- en hoge tonen zijn erg helder. Als je van muziek houdt met veel bas, dan is dit de headset die je moet hebben. Deze headset kost gemiddeld €120, een redelijke prijs als je kijkt wat je ervoor krijgt. Het enige minpuntje is dat er geen bas boost knop op zit. Wil je dit wel, dan kun je beter de MDR-XB950BT nemen voor nagenoeg dezelfde prijs. Ook heeft deze headset een accuduur waar weinig concurrenten tegenop kunnen.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Comfortabele oorkussens
  • Diepe rijke bas
  • Plat in te klappen