Sony MDRXB650BT rood

• Test panel 8,6 jul 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDRXB650BT rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

music maker 15-11-2017

dik geluid

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT blauw

deze koptelefoon heeft een geweldig geluid en is makkelijk te bedienen ,Erg makkelijk mee te nemen als je op reis gaat. Ik ben blij met de aankoop en beveel mensen het aan om hem te kopen want je krijgt er geen spijt van.

Pluspunten

• goed geluid
  • lange batterijduur

Minpunten

• prijs

Marco 09-10-2017

Mooie hoofdtelefoon

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT rood

Ik zit behoorlijk te twijfelen tussen deze en de VR-i RHYTHM, beide zijn ongeveer even duur, en ik vind de VR-i mooier in design en een mooie doos erbij, maar ben altijd Sony fan geweest.
Dus moet ik nou voor betrouwbaarheid gaan of voor een minder bekend merk, maar wel heel mooi. Kan iemand mij aangeven of iemand weet hoe het geluidverschil is?

Pluspunten

• bertouwbaarheid

diamondfan 25-02-2017

mooi design, muziek klinkt erg goed, diepe bas

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT rood

Deze koptelefoon nu enkele dagen in bezit. Draagcomfort is goed. Ik ben brildragend en merk toch wel dat na een uurtje de koptelefoon toch niet meer zo prettig zit als daarvoor. Muziek klinkt prachtig. Ik kan echter niet vergelijken. Diepe bas en ook de midden en hoge tonen komen goed naar voren. Het koppelen met mijn windowstelefoon (microsoft lumia) lukte direct. Accuduur is vermoedelijk bovengemiddeld. Na 3 dagen nog steeds niet hoeven op te laden (3 dagen wisselend muziek luisteren/standby). Ik heb er 79, 20 voor betaald, korting via een bepaalde winkelketen. Mooie prijs voor deze koptelefoon.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • design
  • accuduur
  • gemak bij koppelen aan telefoon
  • draagcomfort zonder bril

Minpunten

• draagcomfort in combinatie met bril na een uur

Tim Wierenga 18-02-2017

Mooi geluid en goede bluetooth koppeling

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT zwart

Nadat steeds meer producenten vaarwel zeiden tegen de jack plug en het feit dat ook mijn laatste koptelefoon weer was gesneuveld door een knikje in de kabel vond ik het hoog tijd om opzoek te gaan naar een bluetooth koptelefoon.
Na de reviews op deze site te hebben bekeken en bij de mediamarkt verschillende, waaronder Philips en JBL modellen van vergelijkbare prijzen, kwam deze naar voren vanwege zijn rijke, maar niet te overdreven bas. Na drie weken kan ik zeggen dat ik geen spijt heb van de keuze.
Het volle geluid blijft me elke keer positief verbazen en ook de koppeling met apparaten werkt goed. je moet er wel wat handigheid in krijgen als je meerdere apparaten gebruikt, maar dat is een kwestie van een paar minuten puzzelen. Daarbij zijn er nooit haperingen in de muziek waarneembaar. Erg fijn!
De batterijduur is ook iets waar ik heel tevreden over ben. Gebruik hem inmiddels drie weken dagelijks tijdens treinreizen van een uur en heb hem slechts na aankoop opgeladen.
Het voor langere tijd op je hoofd dragen van een koptelefoon is altijd even wennen qua druk, dat was met deze koptelefoon niet anders. Wat ik ook een groot voordeel vind is het feit dat je hem plat op kunt vouwen waardoor hij goed is te vervoeren in een tas. Er zit geen hoes bij, maar laten we eerlijk zijn: hoe vaak had je die gebruikt als hij er wel bij zat?

Pluspunten

• Geluid: vol en rijk aan bas
  • Bluetooth verbinding werkt super
  • Opvouwbaarheid

Jennifer 26-07-2016

Top headphone!

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT rood

De sony headphone is comfortabel, stijlvol, er gaat geen geluid verloren en een super geluid! Ben er super tevreden over.

anneevdv 24-07-2016

Top koptelefoon met ultiem gebruiksgemak

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT blauw

Erg fijne koptelefoon. Sluit buitengeluid bijna helemaal af waardoor het zorg voor een extra warm en vol geluid. Mooi design waar je zeker mee gezien mag worden. Werkt super, ben erg tevreden

TwanVV 23-07-2016

Een echte aanrader

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT zwart

De headphone heeft een mooi design, waar ik me comfortabel mee voel om op straat te lopen. Het is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te 'installeren'. Het heeft echt een goed geluid, voornamelijk de bas. Ik vind het prettig dat ik niet in de knoop zit met een snoer en dat de batterij daarbij ook nog eens langs mee gaat. (ik heb hem in 3 weken tijd maar 1 keer hoeven op te laden, terwijl ik dagelijks wel 1,5 uur er gebruik van maak). Als je de koptelefoon op hebt, zit je eigen echt in je eigen zone. Mooi concert-geluid.

xInekeee 22-07-2016

Erg goede koptelefoon!

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT blauw

Wanneer je de doos opent is het gelijk al van 'wauw' wat een mooi ding! De koptelefoon maakt verbinding door NFC of bluetooth en is daardoor draadloos. Dit is erg handig, geen gedoe met draden. Op de doos staat 'extra bass' en dit maakt deze koptelefoon ook echt waar! Het geluid, en vooral de bass, heeft mijn verwachtingen echt overtroffen! Het klinkt erg goed en maakt het luisteren naar muziek een stuk leuker! Ik zou deze koptelefoon aan iedereen aanbevelen die van geluid houdt met een erg goede kwaliteit!

Janedoe30 22-07-2016

Super mooi lichtgewicht design

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT blauw

Het is een geweldige headphone. De maximale geluidsniveau is precies goed. Daarnaast is het zo licht dat je soms vergeet dat je de headphone op hebt. Ook kun je jouw inkomende telefoongesprekken opnemen zonder je telefoon erbik te pakken en houden.

Sierkje 29-05-2016

Mooie Sony koptelefoon

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT zwart

Een hele fijne lichtgewicht koptelefoon, door het gewicht blijft hij erg goed op je hoofd zitten. De koptelefoon is gemakkelijk te koppelen via Bluetooth aan de telefoon. Door de goede pasvorm van de schelpen kun je optimaal genieten van de hoge kwaliteit geluid. Het enige nadeel is dat je geheel wordt afgesloten voor je omgeving.

mark-20 23-05-2016

Mooie koptelefoon van Sony

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT zwart

Nu de Sony een aantal dagen in bezit en erg tevreden. Een mooie koptelefoon die er wat design betreft ook goed uitziet. Koppelen via bluetooth en NFC gaat erg soepel met je smartphone (Nexus 5) en onthoud en koppelt de keren daarna wederom erg snel. Knopjes op de rechterschelp werken goed. Batterijduur is erg lang, na 3 dagen luisteren is de koptelefoon nog steeds te gebruiken.

MK-AP1 21-05-2016

Werkt makkelijk i.c.m. telefoon

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT zwart

Ik heb deze koptelefoon nu twee weken in gebruik en ben er blij mee. Het koppelen via bluetooth gaat snel en tot nu toe betrouwbaar. Verder is het ontvangst tot nu toe goed, ik heb namelijk nog niet veel haperingen gehad. Er zit overigens geen bluetooth stick voor de computer bij, dus als je deze met je bluetoothloze pc of laptop wilt gebruiken dan dien je er nog wel een aan te schaffen. De sneltoetsen aan de onderkant werken overigens ook goed. Dus qua connectiviteit valt er eigenlijk niets op aan te merken.

Jojoilmaru 21-05-2016

Fijne hoofdtelefoon

Geschreven voor: Sony MDRXB650BT zwart

Wat een superhoofdtelefoon, goede geluidskwaliteit, draagcomfort is ook goed, mooi geluid, makkelijk te bedienen door de knopjes op het rechteroor en draadloos erg blij mee!