Sony MDRXB650BT - Reviews

rood

8,9

mark-20 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koptelefoon van Sony

Nu de Sony een aantal dagen in bezit en erg tevreden. Een mooie koptelefoon die er wat design betreft ook goed uitziet. Koppelen via bluetooth en NFC gaat erg soepel met je smartphone (Nexus 5) en onthoud en koppelt de keren daarna wederom erg snel. Knopjes op de rechterschelp werken goed. Batterijduur is erg lang, na 3 dagen luisteren is de koptelefoon nog steeds te gebruiken.

anneevdv 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Top koptelefoon met ultiem gebruiksgemak

Erg fijne koptelefoon. Sluit buitengeluid bijna helemaal af waardoor het zorg voor een extra warm en vol geluid. Mooi design waar je zeker mee gezien mag worden. Werkt super, ben erg tevreden

Sierkje 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Sony koptelefoon

Een hele fijne lichtgewicht koptelefoon, door het gewicht blijft hij erg goed op je hoofd zitten. De koptelefoon is gemakkelijk te koppelen via Bluetooth aan de telefoon. Door de goede pasvorm van de schelpen kun je optimaal genieten van de hoge kwaliteit geluid. Het enige nadeel is dat je geheel wordt afgesloten voor je omgeving.

MK-AP1 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Werkt makkelijk i.c.m. telefoon

Ik heb deze koptelefoon nu twee weken in gebruik en ben er blij mee. Het koppelen via bluetooth gaat snel en tot nu toe betrouwbaar. Verder is het ontvangst tot nu toe goed, ik heb namelijk nog niet veel haperingen gehad. Er zit overigens geen bluetooth stick voor de computer bij, dus als je deze met je bluetoothloze pc of laptop wilt gebruiken dan dien je er nog wel een aan te schaffen. De sneltoetsen aan de onderkant werken overigens ook goed. Dus qua connectiviteit valt er eigenlijk niets op aan te merken.

Jojoilmaru 21-05-2016 Product paar weken in bezit

Fijne hoofdtelefoon

Wat een superhoofdtelefoon, goede geluidskwaliteit, draagcomfort is ook goed, mooi geluid, makkelijk te bedienen door de knopjes op het rechteroor en draadloos erg blij mee!

Tim Wierenga 18-02-2017 Product paar weken in bezit

Mooi geluid en goede bluetooth koppeling

Nadat steeds meer producenten vaarwel zeiden tegen de jack plug en het feit dat ook mijn laatste koptelefoon weer was gesneuveld door een knikje in de kabel vond ik het hoog tijd om opzoek te gaan naar een bluetooth koptelefoon.
Na de reviews op deze site te hebben bekeken en bij de mediamarkt verschillende, waaronder Philips en JBL modellen van vergelijkbare prijzen, kwam deze naar voren vanwege zijn rijke, maar niet te overdreven bas. Na drie weken kan ik zeggen dat ik geen spijt heb van de keuze.
Het volle geluid blijft me elke keer positief verbazen en ook de koppeling met apparaten werkt goed. je moet er wel wat handigheid in krijgen als je meerdere apparaten gebruikt, maar dat is een kwestie van een paar minuten puzzelen. Daarbij zijn er nooit haperingen in de muziek waarneembaar. Erg fijn!
De batterijduur is ook iets waar ik heel tevreden over ben. Gebruik hem inmiddels drie weken dagelijks tijdens treinreizen van een uur en heb hem slechts na aankoop opgeladen.
Het voor langere tijd op je hoofd dragen van een koptelefoon is altijd even wennen qua druk, dat was met deze koptelefoon niet anders. Wat ik ook een groot voordeel vind is het feit dat je hem plat op kunt vouwen waardoor hij goed is te vervoeren in een tas. Er zit geen hoes bij, maar laten we eerlijk zijn: hoe vaak had je die gebruikt als hij er wel bij zat?

Pluspunten

• Geluid: vol en rijk aan bas
  • Bluetooth verbinding werkt super
  • Opvouwbaarheid

Jennifer 26-07-2016 Product paar weken in bezit

Top headphone!

De sony headphone is comfortabel, stijlvol, er gaat geen geluid verloren en een super geluid! Ben er super tevreden over.

TwanVV 23-07-2016 Product paar weken in bezit

Een echte aanrader

De headphone heeft een mooi design, waar ik me comfortabel mee voel om op straat te lopen. Het is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk te 'installeren'. Het heeft echt een goed geluid, voornamelijk de bas. Ik vind het prettig dat ik niet in de knoop zit met een snoer en dat de batterij daarbij ook nog eens langs mee gaat. (ik heb hem in 3 weken tijd maar 1 keer hoeven op te laden, terwijl ik dagelijks wel 1,5 uur er gebruik van maak). Als je de koptelefoon op hebt, zit je eigen echt in je eigen zone. Mooi concert-geluid.

xInekeee 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Erg goede koptelefoon!

Wanneer je de doos opent is het gelijk al van 'wauw' wat een mooi ding! De koptelefoon maakt verbinding door NFC of bluetooth en is daardoor draadloos. Dit is erg handig, geen gedoe met draden. Op de doos staat 'extra bass' en dit maakt deze koptelefoon ook echt waar! Het geluid, en vooral de bass, heeft mijn verwachtingen echt overtroffen! Het klinkt erg goed en maakt het luisteren naar muziek een stuk leuker! Ik zou deze koptelefoon aan iedereen aanbevelen die van geluid houdt met een erg goede kwaliteit!

Janedoe30 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Super mooi lichtgewicht design

Het is een geweldige headphone. De maximale geluidsniveau is precies goed. Daarnaast is het zo licht dat je soms vergeet dat je de headphone op hebt. Ook kun je jouw inkomende telefoongesprekken opnemen zonder je telefoon erbik te pakken en houden.