Philips Bluetooth®-sporthoofdtelefoon SHQ6500CL/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Bluetooth®-sporthoofdtelefoon SHQ6500CL/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Rob 04-05-2017

Goede sport running oordopjes

De oordopjes zitten erg prettig tijdens het hardlopen.
Ook het geluid is prima mooi en vol.
De accu zou iets beter mogen want na ongeveer 3 uur krijg ik al de melding dat accu te laag is.
(Voor de gewone hardloper is dit wel ruim voldoende)
Goede prijs kwaliteits verhouding.
Gebruik met Samsung S5+ en S8

Pluspunten

• Prettig model
  • Geluid

Minpunten

• Accu

Flemmington 19-05-2016

Draadloze oordopjes, ideaal voor sporten!

Na het uitproberen van de Philips SHQ6500CL was ik meteen verkocht. De oortjes maakte gelijk contact met mijn iphone en ze zaten als gegoten. Normaal zit het kabeltje in de weg bij het hardlopen of fitnessen maar vanwege dat deze nu rust op mijn schouders kan ik gewoon ongestoord blijven sporten.

Zowel de geluidskwaliteit als de kwaliteit van de oortjes vind ik fijn. Het geluid is zuiver en de oortjes zitten fijn. Het lijkt wel alsof deze oortjes op maat gemaakt zijn voor mijn oor!

Prijs - kwaliteit vind ik ze goed. De prijs vind ik persoonlijk wel een beetje hoog maar vanwege het draagcomfort en de geluidskwaliteit vind ik de prijs-kwaliteit goed.