Philips SHQ7900CL/00 - Reviews

8,9

loopfanaat 29-06-2016 Product paar weken in bezit

oorhaak te slap

6,7
Op zich een prima product, maar na een paar weken valt het aan de linkerkant nog steeds uit m'n oor. Oorhaak is van te slap materiaal, de andere maten passen niet goed. Ook de bijgeleverde gebruiksaanwijzing is te summier; advies: download een uitgebreidere.

Benno de Groot 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Optimaal sporten

Sinds kort heb ik de SHQ7900 en dit is precies waar ik naar opzoek was. Ik heb geen last van de wind maar omgevingsgeluiden hoor ik nog goed. Dit vind ik wel een belangrijk punt.
Een plus punt zijn de verschillende opzet stukken. Ik zelf maak gebruik van de ring om het oor maar mijn zoon kan dezelfde oortjes gebruiken, hij gebruik hiervoor de kleinere opzet stukken. Ik had verwacht dat de koptelefoon erg zwaar was maar het tegenovergestelde blijkt waar. Ze zijn er stevig maar ook licht. Wat hieraan bijdraagt is dat het gemakkelijk vast te maken is aan je sportshirt.

Erwin 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige oordoppen

Ik was op zoek naar oordoppen die gebruik maakten van bluetooth. De SHQ7900 is een uitstekend product dat makkelijk te koppelen is aan telefoon. Ik heb hierbij een I-phone. Ik ben zeer te spreken over de duur van de battterij. Tijdens het fietsen heb ik nog niet ervaren dat die leeg was. Een nadeel wel is, wanneer je dit vergeten bent je een probleem kunt hebben. Voor het fietsen of andere activiteiten zal ik door dit product niet gauw teruggaan naar oordoppen met draad.

Petra 29-04-2016 Product paar weken in bezit

Prima oordoppen om te sporten

Ik was opzoek naar oortjes om muziek en podcasts te luisteren tijdens het hardlopen. Wat me opvalt aan de Philips sportoordoppen is dat het geluidskwaliteit bijzonder goed is. Thuis of wanneer ik aan het reizen ben gebruik ik altijd andere oordoppen maar moet zeggen dat de sport oordoppen niet veel scheelt in geluidskwaliteit.

De bijgeleverde maten zijn niet allemaal even fijn, maar gelukkig is er keuze uit 3 waardoor dit geen probleem is. Deze zorgen er ook voor dat de oordoppen stevig in mijn oor zitten waardoor die niet eruit vallen.
De oordoppen zijn misschien wat prijzig maar ik heb er nu ontzettend veel plezier van tijdens het hardlopen.

mdm 29-04-2016 Product paar weken in bezit

Topoortjes

Enkele weken was ik op zoek naar sportoortjes om mee hard te lopen. Voorheen dit ik het altijd met apple oortjes maar die vielen er vaak uit of zaten niet lekker tijdens het lopen. Met de Philips oortjes heb ik hier geen last van, doordat ze fijn om je oren zitten met het ringetje. Er zitten meerdere vormen doppen bij maar het is nog niet nodig geweest om ze te proberen. Deze zijn wel alle in de dezelfde kleur
Een voordeel voor mij is, is dat ik ze na het sporten even onder de kraan kan houden om schoon te maken. Helaas zijn ze een beetje lomp om te gebruiken tijdens het reizen, hiervoor gebruik ik wel mijn normale oortjes. Maar daarvoor zijn het natuurlijk sport oortjes. Nog een voordeel is dat je met het magneetje de oortjes vast kan maken aan je shirt. Hierdoor heb je ook geen last van het koortje. Ik ben zeer te spreken over mijn aankoop en heb het al aangeraden in de vriendenkring.

koenvroomen 29-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips SHQ7900

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van de Philips SHQ7900. Helaas moest ik nieuwe kopen omdat mijn vorige kapot waren gegaan. Hierdoor heb ik besloten om oortjes in een iets hogere prijsklasse aan te schaffen om zo niet vaker tegen de lamp aan te lopen. Tot op heden ben ik zeer tevreden met het product. Aan de pasvorm is voor mij niet veel veranderd, ze zitten gewoon stevig in de oor. Iets nieuws is dat die gemakkelijk vast te maken is aan je shirt. Wel moest ik wennen aan het aanzetten van bluetooth.

Het verschil merk ik vooral in het kwaliteit van geluid. Hoge tonen en diepe bassen zijn geen probleem, ik ervaar het als erg scherp. Omdat ze ook stevig in de oor zitten heb ik geen last van de wind die tussen mijn nummers door waaien. Er hangt een prijskaartje aan maar heb het gevoel dat de SHQ7900 dat rechtvaardigt!

Dennis 26-04-2016 Product paar weken in bezit

Top oortjes, elke euro waard!

Omdat ik voorheen vaak problemen had met oortjes die vaak uit mijn oren vielen tijdens het hardlopen heb ik dan toch besloten om de Philips SHQ7900 aan te schaffen met als doel om hier geen last meer van te hebben.

De pasvorm van dit product is uitstekend, de oortjes zitten stevig doordat je ook de mogelijkheid hebt om ze om je oor te doen. Ook heb ik de andere doppen geprobeerd die er bij zitten, ook hier heb ik er geen problemen tijdens het hardlopen.

Een groot voordeel is dat ik deze oortjes via magneten vast kan maken aan mij sport shirt waardoor ik niet de hele tijd heb gevoel heb dat het touwtje van de oortjes tegen mijn nek aan stuitert.

Naast deze grote persoonlijke voordelen heeft de SHQ7900 een goede geluidskwaliteit, ik merk geen verschil met mijn andere oortjes die ik gebruik om thuis of op reis muziek mee te luisteren.

Enige jammere is dat er niet meerdere kleuren beschikbaar zijn, enkel zwart met groen waar er eerst meerdere kleuren van Philips waren dacht ik.