Stereoboomm HP600 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Stereoboomm HP600 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Muldertje 18-01-2023

Matig geluid, slechte kwaliteit

Geschreven voor: Stereoboomm HP600 zwart

Geluid was matig en na 10 minuten begaf de linker speaker het. Meteen retour gestuurd, een JBL opgehaald en nu dik tevreden. Dikke tip van mij.... niet bestellen.

Minpunten

• Alles

Ben 15-09-2017

Stereoboomm

Geschreven voor: Stereoboomm HP600 zwart

Ik ben een echte hifi liefhebber. Voor een hoofdtelefoon voor mijn iphone wilde ik echter eens niet teveel uitgeven. Op basis van de reviews de HP600 gekocht. Aanbieding voor €49,95 bij Dealdonkey. Wat een verrassing. Echt een top geluid. Mooie strakke bas en sprankelend hoog. Goede afwerking en uitstekend draagcomfort. De batterijen houden het ook uitstekend vol en dus echt vele uren luisterplezier. Ben erg tevreden met deze aankoop. Vele koptelefoons getest bij mediamarkt tot €150,- De Stereoboomm is dan echt een toppertje.

Pluspunten

• Afwerking
  • Draagcomfort
  • Uitstekend geluid
  • Zeer snel bluetoothcontact
  • Kan hard volume leveren

Minpunten

• Kan er geen verzinnen

Ben 13-09-2017

Stereoboomm

Geschreven voor: Stereoboomm HP600 zwart

Pluspunten

• Afwerking
  • Draagcomfort
  • Uitstekend geluid
  • Zeer snel bluetoothcontact
  • Kan hard volume leveren

Minpunten

• Kan er geen verzinnen

Web2B1 13-04-2016

Een prima koptelefoon voor alledaags gebruik

Geschreven voor: Stereoboomm HP600 zwart

Ik heb deze koptelefoon nu reeds een paar maanden en vind het erg fijn om deze te gebruiken. Hij zit erg fijn en is niet te zwaar, vergeleken met andere koptelefoon die ik reeds heb gehad.
De verbinding is ook prima en valt maar zelden weg. De koptelefoon werkt met elk bluetooth apparaat. Daarnaast kun je ook nog met een AUX-kabel via niet-bluetooth apparaten muziek luisteren.
De geluidskwaliteit is erg goed en stijgt uit boven andere draadloze koptelefoons van deze prijsklasse. Van omgeveingsgeluiden heb je weinig last. Deze koptelefoon kan wel op een erg hard volume waardoor andere personen in je directe omgeving er last van kunnen krijgen.

Over het algemeen een prima koptelefoon waarmee je ook goed video's mee kan editen. Op (bijna) elk apparaat te gebruiken en erg fijn om te gebruiken. Een welverdiende 9,5!

Adnanticus 12-04-2016

Stereoboomm HP600 Bluetooth headset

Geschreven voor: Stereoboomm HP600 zwart

Ik heb de Stereboomm nu een week in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben!
De Stereoboomm wordt opgestuurd in een frisse, aangename doos. In de doos vind je een mooie stevige etui en in de etui vind je uiteraard de koptelefoon. In de doos vind je nog 2m AUX cable, AIRLINE Plug en Micro USB Charger. De accessoires zijn goldplated.

Waar het eigenlijk om gaat bij de koptelefoon is dat deze ook met Bluetooth te gebruiken is en dat werkt op mijn Samsung Galaxy Note 4 erg goed! De verbinding valt bijna nooit weg en je kan lang luisteren. Mocht de batterij bijna op zijn en je wilt verder luisteren? Dan kan je de bijgeleverde AUX kabel gebruiken om verder te luisteren.

Geluidskwaliteit kan ik ook als aangenaam noemen. De bass wordt niet kunstmatig bijgepompt en de hoge en de lage klanken klinken goed. In deze prijsindicatie kan deze koptelefoon zich zeker meten met de beste uit de koptelefoons in de prijsindicatie. Uiteraard haal je het beste uit de koptelefoon als je FLAC bestanden gebruikt, maar met de MP3 zit je uiteraard ook goed.

Het uiterlijk van de koptelefoon is lekker strak. Geen rare poespas. De oordopjes passen goed op je oren en de koppen aan de zijkant zijn goed te bereiken. Let er wel goed op dat de AUX kabel niet helemaal lekker in de telefoon klikt, het voelt een beetje losjes aan. Ik moet eerlijk toegeven dat ik na een paar minuten niet meer echt doorhad dat ik een koptelefoon op had. Gewicht viel mij erg mee.

Deze koptelefoon heb ik zowel binnen als buiten gebruikt. Buiten had ik niet veel last van het buitengeluid of ruis. Hou er wel rekening mee dat de koptelefoon erg hard kan en mensen naast je kunnen je zeker horen.

Pluspunten:
- Strak design
- Goede Bluetooth verbinding
- Goed geluid
- Comfortabel

Minpunten:
- AUX kabel zit wat losjes(niet bij alle telefoons)

Peter 17-08-2017

De Stereoboomm wordt opgestuurd in een frisse, aangename doos? Klinkt niet écht onafhankelijk.