Bang & Olufsen Form 2i

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bang & Olufsen Form 2i op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

snuffie 13-07-2016

Super geluid

Geschreven voor: Bang & Olufsen Form 2i wit

Bij mediamarkt hadden ze er een paar afgeprijsd liggen (€ 75). Ik heb hem ter plaatse geprobeerd met mijn eigen mp3 speler. Een fantastisch geluid vind ik. Ben geen liefhebber van zware bassen, wel van sprankelend geluid. Dat heeft deze koptelefoon precies. Ik heb in de winkel nog vele andere, ook peperdure, koptelefoons geprobeerd. Maar geen enkele kan qua geluid hier aan tippen. De koptelefoon is vederlicht en zit heerlijk met de beweegbare oorkussens. De vormgeving, daar moet je van houden, maar ik vind hem mooi. Jammer dat de volumeregeling alleen geschikt is voor Apple apparaten. Ook zit deze regelaar op een onhandige plek, veel te hoog. Maar ja, ik kan hem toch niet gebruiken. Voor mij is dit een superaankoop!