Fresh ’n Rebel Caps Headphones zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fresh ’n Rebel Caps Headphones zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

mediafreak123 08-09-2018

Degelijk design, goed geluid

Ik heb er twee gekocht voor mijn dochters en ik moet zeggen ze zijn boven verwachting, ondanks dat ik voor de prijs niet erg veel verwachtte. Het design ziet er degelijk uit, het losse koort is vervangbaar mocht het kapot gaan, en het geluid is echt vol. Mist alleen een beetje crispy hoog, maar verder een zeer aardige koptelefoon. Over de duurzaamheid kan ik helaas nog niets zeggen omdat ik ze pas heb. Als ik deze vergelijk met een veel duurdere Beats EP, die ik hier ook heb liggen, dan is de Fresh ’n Rebel echt veel voller. Van de Beats EP kun je bovendien de kabel niet vervangen, en is bij mij na drie maanden al stuk gegaan.

Pluspunten

• vol geluid (bas, mid)
  • kabel is los en kun je vervangen

Minpunten

• Iets te weinig crispy hoog

merith 14-03-2018

Erg enthousiast

Ik heb deze koptelefoon gekocht op advies van een vriendin die er erg tevreden mee was. Ik schrijf bijna nooit een review maar ik ben erg enthousiast over dit product dus wil andere mensen het ook aanraden!
De koptelefoon zit erg lekker - fijne oorkussens - door het zachte materiaal.
De koptelefoon heeft een vol geluid, wat men vaak niet verwacht voor zo'n prijs.
Ook is het draad van de koptelefoon vrij lang, fijn!

Pluspunten

• vol geluid
  • fijne oorkussens
  • lang draad

Minpunten

• geen minpunten te bekennen

Beenhakkertjes 19-12-2017

Mooi simpel design, retro look en handige kabel

Onderweg is deze Caps van Fresh n rebel mijn maatje geworden. Altijd muziek op de oren die ook lekker klinkt. De kussens zitten zacht op de oren, zodat de koptelefoon bij lange treinreizen niet gaat vervelen. Op de kabel zit een afstandsbediening.

Pluspunten

• Retro design
  • Handige kabel
  • Opklappen
  • Zacht aan oren

Minpunten

• Nog niet gevonden

Dominique30 10-11-2017

Super fijne headphone voor goede prijs

Ik heb al een aantal headphones gehad goedkope en dure, maar na loop van tijd altijd problemen. Ik ging nu voor Fresh n rebel headphone puur vanwege het mooie design en ik gebruik deze voor onderweg. Dan wil je wel wat moois op je hoofd. Dus ik viel voor t strakke design samen met de kleur. Daarnaast viel ik ook op de mooie en sterke kabel die erbij zit.Na 6 maanden in gebruik ben ik er nog steeds erg blij mee. Het geluid is erg goed voor de prijs die je ervoor betaald.

• Geluid
  • Prijs-kwaliteitverhouding
  • Mooie en stevige kabel

Minpunten

• Eigenlijk niks

Lisanne van Werf 06-10-2017

Fijne koptelefoon

Fijne koptelefoon, zit lekker op het hoofd doordat het materiaal erg zacht is. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Zacht materiaal
  • Goed geluid
  • Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Pieter 03-02-2017

Valt erg tegen

Design is leuk maar het geluid is slecht. Veel bas, dat wel, maar het hele geluidsbeeld is rommelig en er mist veel midden en hoog. Alsof je door een hoofdkussen naar een dreunend concert luistert.
Je kunt beter de oordopjes die je gratis bij je telefoon krijgt gebruiken. Die geven een véél beter geluid!
Gelukkig gratis gekregen bij de anwb credit card gekregen want deze verdwijnt onmiddelijk in de grijze kliko. Ik probeer hem niet eens op marktplaats te verkopen, want ik wil niet iemand anders ermee teleurstellen.

Pluspunten

• design

Minpunten

• erg slecht geluid

BasBox 16-10-2016

Heerlijke comfortabele koptelefoon

Mooie comfortabele koptelefoon met een buitengewoon goed geluid. De hoge en lage tonen zijn prachtig. Door de mooie afsluiting op de oren is omgevingsgeluid bijna niet te horen. De zachte kussens op de oorschelpen en op de hoofdband maken het heel comfortabel, vooral bij lange uren achtereenvolgend muziek luisteren. Na een tijdje vergeet je dat je een koptelefoon op je hoofd hebt zitten. Ook mooi dat de koptelefoon opvouwbaar is zodat ik hem makkelijk op kan bergen. Alleen jammer dat er geen passend tasje bij geleverd werd.
Kortom, een prachtige en hoge kwaliteit koptelefoon met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Prachtig geluid, zowel treble als bass
  • Zeer comfortabel, zacht en licht
  • Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
  • Prachtig design en veel kleuren
  • Opvouwbare koptelefoon en ingebouwde microfoon

Minpunten

• Geen meegeleverd tasje