Bose SoundSport - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
blauw, geel

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

HerreZ 07-10-2017

Prima zittende oordopjes, maar zeer matig geluid

Bose staat voor goede geluidskwaliteit. Had dan ook hoge verwachtingen toen ik deze set bestelde. Probleem van sportoordopjes is dat je nergens even kunt luisteren. Uit hygiëne overwegingen staan winkeliers even proberen niet toe.
Hoe teleurstellend was de geluidskwaliteit van de Bose-set. Een erg dun geluid, uiterst zwakke bass. Alle gezinsleden laten luisteren en allen kwamen tot de conclusie dat dit de bijna 100 euro niet waard was. Oordopjes per direct teruggestuurd.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Verschillende rubberen opzetstukjes

Minpunten

• Geluidskwaliteit

B Vonk 22-09-2017

Super geluidskwaliteit, plug and play Bluetooth

Oordopjes zitten zeer comfortabel. De geluidskwaliteit is fantastisch. Afwerking is wat je van een merk als Bose mag verwachten

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Afwerking
  • Gebruiksgemak

Minpunten

Tom 01-07-2016
  • Product maand in bezit

Nooit meer foute oordopjes

Onlangs mijn een nieuwe Samsung Galaxy gekocht, waar natuurlijk een paar standaard oordopjes bij zitten van een (naar mijn mening) magere kwaliteit. Deze keer dus maar eens iets meer euro's gereserveerd voor de wat betere oordopjes.
Maar dat "wat betere" werden de super oordopjes van Bose. Wat een super geluid. En daarbij dragen ze ook heel fijn, en blijven bij elke beweging geweldig goed zitten, ook tijdens het hardlopen.
Voor mij nooit meer oordopjes van een ander merk.