Skullcandy XTfree grijs, zwart - Reviews

Kleuren
grijs, zwart
Soort
oordopjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Skullcandy XTfree grijs, zwart op Kieskeurig.nl.

Mike 24-06-2017

Fijn geluid, blijft goed zitten

Geschreven voor: Skullcandy XTfree grijs, zwart

Erg fijn geluid.
Het in het oor plaatsten is wat oefenen, met het rubbertje in je oorschelp, maar daardoor zit ie ook meteen solide vast.
Zelfs bij flinke tegenwind op de fiets hoef je hem niet eens hard te zetten om zelfs gesproken radio goed te verstaan, muziek al helemaal geen probleem.

Enige minpuntjes zijn dat de speaker voor het bellen vlak bij je oor zit, dus je moet of het kabeltje voorlangs dragen of even 1 oor uit doen en de speaker naar je mond brengen (op de fiets). In stilstand geen probleem.
En bij veel wind hangt doordat er meer gewicht aan de linkerkant zit de kabel vaak strak naar links en moet je hem even terug trekken.
Bij normale wind of geen, hangt hij mooi centraal in je nek.

Pluspunten

• Sluit goed af van omgevingsgeluid
  • Prijs-kwaliteit
  • Zit goed (vast)

Minpunten

• Hangt scheef bij veel wind tegen
  • Telefoneren lastig op de fiets

Freek van Veen 23-02-2019

Top oortjes!

Geschreven voor: Skullcandy XTfree grijs, zwart

Ik heb deze oortjes een jaar of langer en vind dat de oortjes een zeer goed geluid hebben en een zeer goede bas. Alleen zitten ze (bijvoorbeeld in de auto op vakantie) niet meer zo lekker na anderhalf uur, maar als je er een uurtje mee wil sporten, zitten ze prima! Ook voor kinderen zitten ze erg lekker( ik ben ook een kind), en een regenbui is ook geen probleem!

Pluspunten

• Bas

Minpunten

• Draagcomfort na langere tijd