LG Tone Active HBS-850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Tone Active HBS-850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

MisjaVorstermans 12-07-2016

Nog steeds erg tevreden

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Ik heb de LG Tone nu al meer dan een maand. Veel mee gesport en nog steeds erg tevreden. Mijn eerste opmerkingen blijven nog steeds gelden. Ik merk wel dat bij mij afentoe het geluid wegvalt. Dit gebeurt alleen als op mijn iPhone meerdere apps tegelijk uitsturen (hardloop App en Muziek App) Maar verder erg fijn product.

Bjorn Pettersson 28-03-2016

LG TONE - 1 week binnen

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Ik heb de LG TONE net een week binnen, en hij bevalt heel erg goed. Geluidskwaliteit is uitstekend. Hij zit niet irritant op me nek heen. Het concept vind ik overigens ook wel heel erg grappig mensen kijken je raar aan als je oortje uit dat ding om je nek haalt.

Seansvr 26-03-2016

Draadloos genieten

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

In eerste instantie een wat vreemd ding, een soort dikke plastic halsketting met oordopjes er in. Na een week gebruik wil ik niet meer terug naar mijn oude headset met een draadje. Ik gebruik mijn headset redelijk intenstief, in de auto, op kantoor en soms zelfs tijdens het koken. Bluetooth is echt een uitkomst, geen geklooi meer met draadjes en ik kan mijn telefoon gewoon op tafel laten liggen. Ook heel fijn dat APTX ondersteund wordt, de geluidskwaliteit is stukken daardoor. De accu gaat lang mee, ik moet 'm 1x in de week opladen.

Enig minpuntje is de draadjes van de oordoppen, die voelen nogal dun en fragiel aan. Uit voorzorg ga ik er voorzichtig mee om. Wel fijn dat ze oprollen, dat doen niet veel headsets.

trottolo 24-03-2016

A must to have!

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Wat een geweldige geluidskwaliteit! Het draagcomfort is super. Het maken van een Bluetooth verbinding is gemakkelijk. De oordopjes zitten lekker in je oren en sluiten je bijna helemaal van de buitenwereld om optimaal te genieten van het geluid.

johanvanoort 23-03-2016

geweldige koptelefoon

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

De LG Tone is een fijne koptelefoon die makkelijk is in gebruik. Het zit fijn en ik loop er de hele dag mee rond. Het apparaat werkt echt goed, het geluid is top en de bel functie maakt het ook een headset voor in de auto of tijden het werken. tijdens het sporten heb je er nagenoeg geen last van alleen met hardlopen vind ik hem minder.

MisjaVorstermans 22-03-2016

Oplossing voor het sporten

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Mooi verpakt kwam de LG Tone binnen.
Het verbinden met Bluetooth was een fluitje van een cent.
Ik was vooral benieuwd naar de geluidskwaliteit.
Ik heb altijd goede en dure koptelefoons gehad en ook deze is niet heel goedkoop.
Ten eerste sluiten de dopjes goed af zodat he tijdens het sporten lekker in je eigen wereldje zit. Het geluid is echt goed, de audiofiel in mij mist wat balans maar voor bij het sporten meer meer meer dan voldoende.
De vormgeving is voor ieder aan zich wel vind ik de aan/uit harder/zachter knopjes moeilijk te onderscheidden.
Tijdens het sporten zit alles prima en blijft het ook zitten.
De accu gaat veel langer mee dan ik kan sporten dus dat is ook prima.
Enige minpuntje is dat ik de verbinding van de dopjes met de 'halsband' fragiel vind aanvoelen. Ik vraag me af af dat lang heel blijft. Maar tot die tijd ben ik erg blij met deze aankoop :-)

Anthon 20-03-2016

De uitvinding!

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Zeer praktisch, even wennen aan gewicht in je nek maar qua geluid.... Top! Oprol mechanisme werkt super. De draadjes naar de dopjes in je oren rollen geleidelijk naar binnen.

gkamstra 19-03-2016

Geweldig in alle opzichten

Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Ik luister al vele jaren tijdens mijn werk online radio via mijn telefoon , en heb al veel geprobeerd.

Deze headset komt heel dicht bij perfectie.
Ik begin met het draagcomfort , daar kan ik kort over zijn , geweldig . Je voelt hem niet en hij weegt niks.

Dan de bediening , even wennen maar dan heel natuurlijk , zitten kleine ribbeltjes op de knopjes dus je voelt ze .
Oprol mechanisme is geniaal , nu maar hopen dat dat zo blijft .

Geeft met gesproken stem status aan , heel fijn.
Batterij gaat lang mee !
Over de aansluiting zit een keurig rubber klepje .

En dan niet te vergeten de geluidskwaliteit.
Ben Sony gewend en was bang voor achteruitgang , maar niks van dat alles.

Prachtig vol geluid .

Ik zeg maar een ding . KOPEN !!!

Sven de Vries 26-02-2016
Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Als salesman en hardloper was ik op zoek naar een handsfree model dat me helpt om mijn handen vrij te houden bij het zakelijk bellen (om te kunnen muizen en typen). Het design van de LG tone is werkelijk prachtig en de materialen zijn van een heel hoog niveau. Ook het connecten met mijn iPhone gaat heel makkelijk. Ik heb gekozen voor de Active omdat ik deze dan ook kan gebruiken bij het hardlopen. De Active heeft iets verder doorlopende rondingen zodat deze beter om je nek blijft liggen zonder te gaan bewegen. Het geluid van Harman Kardon is zowel bij het bellen als bij het luisteren van muziek fantastisch! Ik maak me een beetje druk over het oprolmechanisme van de oordopjes. Deze werkt de laatste weken iets minder goed waardoor mijn linker oordopje niet helemaal meer oprolt. Wellicht is hier nog wat verbetering in aan te brengen. Voor de rest een top apparaat met zowel voor zakelijk als vrije tijd een goede oplossing voor bellen en muziek luisteren.

Deamy001 24-02-2016
Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Mooi Design en is best comfortabel in gebruik. Na paar liedjes heb je niet door dat je het om je nek hebt. Geluidskwaliteit is in hoog en laag uitstekend zeker in combinatie met de my tunes pro app. Met bellen had ik vaak connectivity problemen, verbeter punt. Kan ook aan mijn Iphone liggen maar met music ging het goed.

Sipo 19-02-2016
Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Ideaal. Wat een bewegingsvrijheid heb je er mee, werkelijk overal in je huis heb je plezier van de LG Tone.
Het geluid is gewoonweg formidabel, een echte aanrader.

barracuda1 16-02-2016
Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Ik heb deze LG Tone een aantal weken mogen testen, hij is handig en het geluid is prima. Qua afwerking ziet de LG Tone er ook erg gelikt uit en is voorzien van Bluetooth om te conecten met ieder mobiele apparaat. Wat ik wel jammer vond is dag je niet je iPad er mee kon verbinden, misschien een optie voor in de toekomst.

Van Uden 10-02-2016
Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Mooie vormgeving, geluid is van zeer goede kwaliteit.
En wat een gebruikersgemak. Je loopt weg van je apparaat waar hij op aangesloten is (Bluetooth ) en hij valt niet uit , het hele huis door je muziek beluisteren, zonder lastige draadjes. Zelfs telefoongesprekken verliezen niet in geluidskwaliteit. Een echte aanrader

Ferry 10-02-2016
Geschreven voor: LG Tone Active HBS-850

Erg modern model. Het geluid is super en het bericht dat je krijg bij een WhatsApp of bericht op je telefoon is ideaal. Je hebt daarnaast ook bizar veel bewegingsvrijheid doordat je de oordopjes los kunt trekken van de headphone en dat is geen straf.