Fresh ’n Rebel Caps Headphones Turkoois - Reviews

over het hoofd
Kleuren
Turkoois
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Fresh ’n Rebel Caps Headphones Turkoois op Kieskeurig.nl.

merith 14-03-2018

Erg enthousiast

Geschreven voor: Fresh ’n Rebel Caps Headphones blauw

Ik heb deze koptelefoon gekocht op advies van een vriendin die er erg tevreden mee was. Ik schrijf bijna nooit een review maar ik ben erg enthousiast over dit product dus wil andere mensen het ook aanraden!
De koptelefoon zit erg lekker - fijne oorkussens - door het zachte materiaal.
De koptelefoon heeft een vol geluid, wat men vaak niet verwacht voor zo'n prijs.
Ook is het draad van de koptelefoon vrij lang, fijn!

Pluspunten

• vol geluid
  • fijne oorkussens
  • lang draad

Minpunten

• geen minpunten te bekennen

mediafreak123 08-09-2018

Degelijk design, goed geluid

Geschreven voor: Fresh ’n Rebel Caps Headphones blauw

Ik heb er twee gekocht voor mijn dochters en ik moet zeggen ze zijn boven verwachting, ondanks dat ik voor de prijs niet erg veel verwachtte. Het design ziet er degelijk uit, het losse koort is vervangbaar mocht het kapot gaan, en het geluid is echt vol. Mist alleen een beetje crispy hoog, maar verder een zeer aardige koptelefoon. Over de duurzaamheid kan ik helaas nog niets zeggen omdat ik ze pas heb. Als ik deze vergelijk met een veel duurdere Beats EP, die ik hier ook heb liggen, dan is de Fresh ’n Rebel echt veel voller. Van de Beats EP kun je bovendien de kabel niet vervangen, en is bij mij na drie maanden al stuk gegaan.

Pluspunten

• vol geluid (bas, mid)
  • kabel is los en kun je vervangen

Minpunten

• Iets te weinig crispy hoog