KEF M400 Blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de KEF M400 Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hilco 01-03-2018

Goede on-ear koptelefoon

Geschreven voor: KEF M400 Blauw

Februari 2018 online gekocht bij MediaMarkt met een megadeal, voor maar €55. Dat is dus al snel een fantastische prijs-kwaliteit verhouding. De kussens zitten heel prettig op je oren, zacht maar toch luchtig (al kan dat in de zomer veranderen). Geluid is goed, en ik las ergens een review dat de kwaliteit na meerdere uren "inspelen" nog beter wordt, ik ben benieuwd. De werking van de volume "drempel" werkt verrassend prettig: onder de meeste omstandigheden klinkt het luid genoeg, zonder te hard te worden om signalen uit het verkeer of mensen die je aanspreken op te merken. Enige minpuntje is dat de koptelefoon precies goed op mijn hoofd moet zitten zodat ie niet verschuift. Ook fijn: niet draadloos, dus hoef je ook niet op te laden, hij doet het altijd.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort
  • Stevigheid
  • Opvouwbaar
  • Kleur