Sony MDR-EX750NA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-EX750NA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

E.C.P. 01-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-EX750NA geel

De koptelefoon/oordopjes doen precies wat ze moeten doen. Ze werken perfect en zitten ook nog goed in je oren.

hartman02 03-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-EX750NA

De Active noise canceling is fantastisch!

Ik heb de oortjes nu net een week in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Het werkt goed samen met mijn iPhone 4s. Over de geluidskwaliteit valt niks slechts te zeggen, erg goed!

De oordopjes zijn aan de dure kant, De oordopjes met active noise canceling (16 uur batterij), prachtig geluid, en goed draagcomfort goedkoper dan deze.

Voor mensen met een iets groter budget zou ik deze oordopjes zeker aanraden!

Niels 03-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-EX750NA

De Active noise canceling is fantastisch!

Ik heb de oortjes nu net een week in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Het werkt goed samen met mijn Sony Xperia Z3. Over de geluidskwaliteit valt niks slechts te zeggen, erg goed!

De oordopjes zijn aan de dure kant, alleen vind maar eens oordopjes met active noise canceling (16 uur batterij), prachtig geluid, en goed draagcomfort goedkoper dan deze.

Voor mensen met een iets groter budget zou ik deze oordopjes zeker aanraden!