AKG K 321

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG K 321 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

dezour 29-04-2011
Geschreven voor: AKG K 321

Liggen lekker in het oor, geluidskwaliteit is beter dan mijn vorige oordopjes die al na een paar maanden stuk waren(pioneer). De vormgeving is mooi, maar lastig onder een helm(op de moter)
Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, maar ze voelen stevig aan

Pluisje0 13-12-2010
Geschreven voor: AKG K 321

geweldige oordopjes. Prima geluidskwaliteit en schitterend design. Liggen ook goed in de oren. Voor dit bedrag absoluut een aanrader.

@Marc1989: vind niet dat je vanwege een minder product een type cq. merk zo finaal moet afbranden. Productiefoutjes kunnen altijd en overal voorkomen. Zelfs de duurste auto's hebben wel eens mankementen.

Marc1989 25-10-2010
Geschreven voor: AKG K 321

Ik ben zeer teleurgesteld bij de aankoop van deze oordopjes. Voor deze prijs kun je inderdaad geen topkwaliteit verwachten, en dat waren ook helemaal niet mijn verwachtingen. Alleen bij eerste luisterbeurt viel op dat het geluid wel heel erg galmend was. Een hele tijd radioruis door de oordopjes laten gaan in de hoop op beter geluid. Helaas bleek niets te helpen en het slechte geluid bleef. Na ongeveer 3 weken in gebruik, zag ik dat één van de kabels al bloot kwam te liggen, ik zag het koper van de draden al. Het duurde dan ook niet lang voordat een van de oordoppen niet meer werkte. Ik ben nu bezig met een reparatie, er zit immers nog garantie op. Ik heb oordopjes van 15 euro gehad die beter geluid hadden en een betere bouwkwaliteit. Aankoop is sterk af te raden. Een klein pluspluntje, ze zijn wel mooi.