AKG N20 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AKG N20 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Britt 21-11-2017

Mooi geluid, goede kwaliteit

Geschreven voor: AKG N20 zwart

Het design is er mooi, ook materiaal van het draadje is fijn. gaat minder snel kapot en in de knoop. Het geluid is erg goed, mooie bass maar niet te overdreven. Zit alleen nog een beetje te priegelen met het goed in mn oren krijgen, als ze goed zitten maakt het namelijk een wereld van verschil maar duurt ff voordat ik het voor elkaar krijg. ze zitten wel lekker.

Pluspunten

• geluid
  • draadje
  • design
  • zitten lekker

Minpunten

• beetje gepriegel met goed in oor krijgen

Henk 26-05-2016

AKG n20u oordopjes

Geschreven voor: AKG N20 zilver

zit lekker in het oor,vormgeving is luxe,geluidskwaliteit geweldig,duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, maar de kabel is dikker dan ik gewend ben en dat vind ik prettig,mis alleen een klip om aan je kleding te bevestigen,maar aangezien de kabel wat zwaarder is en dus hangt,vind ik dat geen probleem.