Sennheiser CX 300-II Precision White wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser CX 300-II Precision White wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

vvonk 17-09-2011

Zojuist heb ik de In-ears ontvangen. Ik heb gelijk een paar nummertjes met een lekkere beat opgezet en het geluid was meer dan goed. Een heerlijke bass, zoals ik gewend was met mijn vorige in-ears. Ze klinken wellicht net iets minder vol.
Hiervoor had ik de Ultimate Ears Super.Fi 4vi die ik werkelijk geweldig vond en nog steeds vind. De UE's kosten echter meer dan 100 euro (er zat dan wel een microfoon op en een knopje waarmee je de mic en je MP3-speler/iPhone kon bedienen). Het kabeltje van de UE ging al heel snel kapot bij de jackplug.
De kabel bij de plug is enigszins beschermd waardoor een kabelbreuk niet snel waarschijnlijk is (althans, dat hoop ik...). Het etuit om ze in op te bergen en te beschermen is een uitkomst. Wat mij betreft een perfecte prijs/kwaliteit verhouding!