Philips NC1/00 zwart - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips NC1/00 zwart op Kieskeurig.nl.

• Slecht

D 11-11-2018

slechte service / niets meer voor te krijgen

Geschreven voor: Philips NC1/00 zwart

Let op Philips maakt deze al een tijd niet meer en verkoopt oude modellen die nog op de plank liggen, onderdelen zijn niet meer leverbaar door Philips. dus snoertje of nieuwe kussentjes kan je vergeten. deze review nadat ik contact heb gehad met Philips om een onderdeel te krijgen, ze konden niets voor me doen en gaven me een internet adres van een internetwinkel in Australië, moest ik dat maar proberen......

Minpunten

• oud model waar niets meer van leverbaar is

Thomasg 20-04-2015

comfortabel, mooi design en goede noise cancelling

Geschreven voor: Philips NC1/00 zwart

Ik was op zoek naar een goede hoofdtelefoon met active noise cancelling aangezien ik regelmatig onderweg ben en vaak vanuit co-working spaces werk. De Philips NC1 is hiervoor echt ideaal. Ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens kunnen slapen in een vliegtuig. Tijdens werk heb ik veel minder last van omgevingsgeluid en ik ben altijd weer verbaasd over het effect zodra ik hem afzet. Naast de ruisonderdrukking is het geluid zelf ook van zeer goed kwaliteit; erg zuiver. Hij is daarnaast makkelijk mee te nemen onderweg en zit ook erg comfortabel. Opladen gaat heel eenvoudig via een USB kabeltje. Top notch product!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl