Philips SHB3060BK/00 - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Bottertje77 17-12-2015

Deze Bluetooth Philips heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het geluid is goed en de ontvangst is zonder storing, de constructie lijkt mij wat gevoelig voor beschadigen omdat je de oordoppen naar diverse kanten kunt bewegen.

ikhieross 20-08-2017

redelijk

Practice define zelf comfortable past in je broekzak of in je jaszak geluidskwaliteit vind ik en daar daarintegen niet super hoog tonen is hij zeer mooi en geeft hij een fijn Goed geluid maar de baas valt weer tegen als je baas wil zou ik niet voor deze kiezen maar voor eentje in een duurdere prijsklasse of eentje met draad de bluetooth is gewoon niet goed genoeg om echt goede Bas te geven zeker niet op een telefoon dankzij de vele apps op internet is dit dan weer op te lossen maar werkt niet ideaal en het geluid wordt dan ook een stuk minder goed de pasvorm en de afwerking is super de meeste hoofdtelefoons uit mijn al snel te groot aan de bovenkant niet lekker zitten niet lekker stevig vallen redelijk snel af of zitten gewoon heel los Deze moet ik op standje drie zeten voor een normaal hoofd is dit een goede pasvorm
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

wg49 25-11-2015

Prima!

Mooi geluid, zit goed op de oren, knopjes beetje "priegelig", maar misschien went dat na wat langer gebruik.
Kortom: tot nu toe zeer tevreden!!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl