Bose SoundLink

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose SoundLink op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

R************@g******** 30-08-2021

Slechte ervaring voor een Top merk

Geschreven voor: Bose SoundLink

Geluid goed oorbeschermers na een jaar versleten kwaliteit slecht voor de prijs .Geen aanrader

Mgj 09-02-2019

Dit had ik al veel eerder moeten kopen.

Geschreven voor: Bose SoundLink

Mooi subtiel geluid. Erg goede kwaliteit. Als muzikant stel ik hoge eisen aan muziekproducties. Hiermee kan ik alles perfect horen.

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit
  • Draagcomfort

Minpunten

• Sommige albums vallen door de mand

Maarten 22-10-2018

Goed klinkende koptelefoon.

Geschreven voor: Bose SoundLink

Mooi geluid maar helaas geeft ie veel geluid door aan de omgeving. Dan heb je het wel over een stille ruimte. Uit veel koptelefoons bleek deze toch het beste te klinken.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Comfortabel

Minpunten

• Kan hinderlijk zijn voor de omgeving

ro.es 05-03-2016
Geschreven voor: Bose SoundLink wit, beige

Kost een beetje maar je krijgt dan ook wat. Draagcomfort is erg goed, licht maar blijft goed zitten. Geluid is mooi uitgebalanceerd en kan het volume behoorlijk hard (op Samsung S6 Edge en Samsung S2 Tablet). Koppelen met andere bluetooth apparaat gaat probleemloos en komt pairing snel tot stand. Wordt geleverd in een mooie compacte opberg etui. Koptelefoon ziet er ook nog eens erg goed uit. Batterij lijkt het lang vol te houden. Ook handig om avonds privé televisie te kijken. Goed product van Bose.