AKG N60 NC - Reviews

koptelefoon (over oor)

9,1

Job 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Beste on-ear koptelefoon

Deze AKG N60NC koptelefoon is perfect om muziek in de trein of het vliegtuig te luisteren. De noise cancelling werkt fantastisch, en het geluid is heel erg goed. Dit is de beste on-ear koptelefoon voor 250 euro.

Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de oplaadkabel via de ingang van de geluidskabel gaat. Je kunt dus niet tegelijk opladen en muziek luisteren.

Tip: Ik heb deze koptelefoon via de ING rentepuntenwinkel voor maar 95 euro kunnen kopen. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Subliem geluid
  • Prachtig design
  • Goede noise cancelling

Minpunten

• Oplaadkabel

RenéL 11-11-2015 Product paar weken in bezit

Een fantastisch goed uitziende compacte hoofdtelefoon die je makkelijk meeneemt op reis. Maar de echte fun begint pas wanneer je hem op je hoofd zet.Met een kraakhelder geluid wanneer de de noicecanceling aanzet.Elk detail van de muziek komt tot zij recht. Het ontwerp is zodanig gemaakt dat de hoofdtelefoon comfortabel blijft aanvoelen. Ook bij het langer dragen. De oplaadbare batterij gaat inderdaad bijna 30 uur mee zoals in de specificaties vermeld.

Kortom een topproduct van AKG in zijn prijsklasse die de omngenaakbare Bose Quietcomfort 25 naar de kroon steekt als totaalprodukt.