Sony MDR-100AAP zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 127 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-100AAP zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Fleur 17-05-2016

WAUW! Dit is geweldig!

Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Dit is echt de beste koptelefoon die ik ooit heb gehad.
Ik heb zelf een bril en deze blijft gewoon goed op mijn hoofd zitten.
Normaal kreeg ik last van mijn bril als ik een koptelefoon op deed maar bij deze heb ik daar geen last van.
Super geluid!
Alles super!!

daan 20-03-2016

Mijn Sony MDR-100AAP

Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Een mooie, kleurrijke goed klinkende hoofdtelefoon. Zit prettig en voelt niet zwaar. Prettige aanwinst!

Mathilda 11-03-2016

Sony MDR-100AAP geel groen

Geschreven voor: Sony MDR-100AAP geel

Draagcomfort is zeer goed, het voelt licht op het hoofd. Makkelijk in te stellen om het goed aansluitend te maken op het hoofd, zelf voor brildragers.

Erg mooie vormgeving en de geelgroene kleur is ook helemaal top! De geluidskwaliteit zou ik zelf een 8,5 geven maar dat was niet mogelijk in de score.

Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen omdat ik het zo'n dikke maand nu gebruik.

Het opbergzakje is wel mooi, maar had liever een stevige dikkere hoes of opberg etui willen hebben, zodat bij vervoer de headphone beter beschermt is.

Zeer tevreden over de aanschaf en gebruik van de headphone.

Marja buys 04-03-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Het is een mooie goed zittende hoofdtelefoon. Geeft goed geluid. Jammer dat de draad wat aan de korte kant is.

daantje 23-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Fijne, lichte hoofdtelefoon, met een prima geluid. Zit prima en in een, voor mij, mooie kleur waardoor de hoofdtelefoon weer net even anders dan anderen is. Opberghoes en integratie voor de iphone maakt het af.

Bart 22-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

De koptelefoon zit heerlijk, zelfs met mijn bril op kan ik hem lange tijd achter elkaar dragen. Het geluid is ongeveer zo goed als je verwacht rond deze prijs, daar geen verassingen. De afneembare kabel is wel handig, daardoor vliegt de kabel uit de koptelefoon als die ergens achter blijft hangen in plaats van dat het mijn mobiel uit mijn handen of broekzak probeert te trekken.

Han 21-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Het geluid is geweldig, helder hoog zonder scherp te zijn, zuivere lage bassen. Een verademing, zeker vergeleken met een aantal concurrenten die menen het geluid naar hun smaak te moeten aanpassen.

Draagkomfort is goed, soms drukt de band een beetje op je hoofd, ff bijstellen en het zit weer goed.

De hele familie gebruikt hem inmiddels, wordt tijd om een 2e te kopen.

Leuke, frisse kleuren.

Te kort in bezit om iets over de duurzaamheid te kunnen zeggen. Het stoffen hoesje biedt niet veel bescherming, had hiervoor liever een stevig etui gezien, zeker gezien de prijs.

Frans 20-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP

Mooi ontwerp en in gave kleuren te krijgen. Fijne kussentjes aan de binnenkant die op je hoofd steunen en je oren bedekken. Door buitenkant van een soort hard materiaal is geluidsisolatie ook goed. Heb deze in de auto (als bijrijder) op tijdens een film kijken en hoef ik het volume niet helemaal open te zetten om wat te kunnen horen. Kwaliteit is ook erg goed naar mijn mening.

bbronk 19-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

heerlijke headphone, zit heerlijk over de oren heen en het geluid is prachtig zuiver. voordeel dat deze licht is en daardoor heerlijk zit op je hoofd.

cimfonica01 19-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP geel

De sony MDR 100AAP heeft een klassiek design en is beschikbaar in verschillende edelsteenkleuren, wat het een streling voor het oog maakt. Het heeft een excellente geluidskwaliteit. Over duurzaamheid kan ik met nog niet uitspreken gezien ik deze nog maar enkele weken bezit.

Edwinsurf 19-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

Ik heb verschillende hoofdtelefoons beluisterd en de Sony sprong er wat betreft geluidskwaliteit positief uit. Een mooi hoog en een strakke niet overdreven bass. Het draagcomfort is goed en de vormgeving van deze tijd. Omdat ik ook Hi Res audio wil luisteren is de Sony een goede keuze.

JeannetteMaria 12-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Prachtig vormgegeven koptelefoon. Niet alleen qua uiterlijk maar ook heel fijn dat hij helemaal over je oor heen zit. Heb met fietsen dus geen last meer van het ruisen van de wind. Mooie volle klank.

Dimitri 12-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

Al een geruime periode was ik op zoek naar een kwalitatieve koptelefoon. Ik zocht in de richting van Bose en beats. Maar toen ik deze koptelefoon op mijn hoofd zette om te luisteren, was mijn beslissing vlug gemaakt. De koptelefoon brengt een zeer mooi geluid naar voor. De koptelefoon past erg goed rond de oren. Dit is echt een toppertje.

Anke 11-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Deze koptelefoon voelt heel licht aan maar zit wel stevig om je hoofd heen. Je kunt ook gewoon je bril eronder dragen zonder dat dit pijnlijk is. Het geluid is prima, goede bassen. De koptelefoon valt op door zijn mooie kleur en strakke design, een lust voor het oog. Een aanrader.

Carola 11-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

Het geluid is prachtig, heldere tonen, mooie bas. Omgevingsgeluid geen last van. Draagcomfort is perfect, valt mooi over je oor heen, zodat het niet gaat irriteren. Daarnaast is het los te koppelen snoer perfect, als dat defect gaat, hoef je niet direct een nieuwe hoofdtelefoon te kopen, behoorlijk duurzaam dus. Opbergdoos erbij is ook erg handig. Prima aankoop geweest.

Willie 10-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Ik heb deze koptelefoon aangeschaft om af en toe muziek te luisteren en daarbij omgevingsgeluiden enigszins buiten te sluiten. Deze koptelefoon slaagt hier aardig in voor de relatief kleine oorschelpen. Deze vallen echter mooi om je over heen en zitten prima. Bouwkwaliteit en design zijn uitstekend tot nu toe. Ook niet onbelangrijk: de geluidskwaliteit. De bass is diep maar niet overheersend, tonen zijn redelijk helder. De koptelefoon geeft wel van alle kanten een mooie weergave van het geluid, je zit er echt middenin. Vooral midden en bass tonen zijn moooi.

Veerle 10-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Ik kocht deze hoofdtelefoon enkele weken geleden. Hij is erg mooi afgewerkt en zit super comfortabel! Ook de geluidskwaliteit is erg goed! Ik ben heel tevreden!

han 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Zit comfortabel, geluid is top, helder zonder scherp te zijn met goede bassen. Jammer dat hij niet draadloos is. Leuke kleuren.

Bareuh 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP geel

Prijzig, maar het geld waard. Past over het hele oor (handig vanwege mijn gehoorapparaat), goed geluid en comfortabel. Sluit geluid van de buitenwereld goeddeels af.

Fleur 09-02-2016

Wauw
ik heb deze koptelefoon nu al een paar weken en ik ben er zo blij mee! beste aankoop in jaren! geluid is perfect. hij zit super fijn en zelfs met een bril op!!

Johan 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP geel

Fijne koptelefoon met een goed3 pasvorm die naar het hoofd gaat staan. Geen last van omgevings geluiden

CJ 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Prachtig vormgegeven hoofdtelefoon. De voornamelijke rede waarom ben gevallen voor de hoofdtelefoon. Geluid is ook zeer goed. Enige nadeel vind ik dat je het geluid niet kunt regelen vanaf de bediening aan de draad.
Handzaam, makkelijk in te klappen. Vooralsnog zeer tevreden.

Eraymon 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

Het draagcomfort is goed, zelfs na meerdere uren. Vorm is mooi, maar wel vrij neutraal gekleurd. Kwaliteit van het geluid is prima, echter niet veel bass. Hoge en midden tonen zijn heel mooi. Duurzaamheid is voldoende. Voelt wel beetje fragiel.

Hsiu Ming Fan 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

The headphone is fantastic. The best part of it is the design. It's very comfortable to wear it as well.

JDoove 05-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

uitgebreid de tijd genomen voor een vergelijking van veel hoofdtelefoons. En verrasenderwijs viel ik voor deze Sony. Ik had verwacht op een Sennheiser (doorgaans een meer zuiver geluid) of een Bose (lekkere diepe zware tonen) uit te komen. Maar deze Sony gaf eigenlijk het beste van beiden. Weinig geluidsvervoming (zuiver genoeg, de hogere tonen zijn goed waar te nemen) en toch ook nog redelijk speels (goede bass). Tot nu toe erg tevreden en ik vind hem (is een bonus) ook nog best nice uitzien.
Een dingetje toch; niet over die koptelefoon maar over Sony. Sony staat winkels alleen toe de koptelefoons te testen op andere voortreffende audio-apparaten en lossless muziek files. Niet op standaard spotify of mp3 players... Dat maakt het vergelijken met apparaten waar je dus met een mp3'tje test wel wat lastig en krom.
Slim van Sony? Ja. Maar niet echt helemaal eerlijk en.of klantvriendelijk.
Dat gezegd hebbende; wat mij betreft een aanrader als je een gesloten koptelefoon zoekt die goede audio kwaliteit geeft (zonder dat je een echte geluidspurist bent).