Sony MDR-ZX330BT zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 116 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-ZX330BT zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Erik Haase 21-03-2019

Levensduur accu

Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

De accuduur gaat tussen de 30 en 40uur mee!! Top! Draagt ook fijn. Geluid is perfect! En is eenvoudig in gebruik. Echte aanrader voor die prijs!

Pluspunten

• Accuduur
  • Geluid

Thomas Knijff 27-04-2016

Draadloos gemak

Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

De Sony koptelefoon is bijzonder gebruiksvriendelijk door de draadloze bluetooth verbinding. De geluidskwaliteit is erg fijn en hij ziet er ook nog eens mooi uit.

Patrick 18-04-2016

Sony MDR-ZX330BT

Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Ik heb de hoofdtelefoon voornamelijk gekocht voor tijdens het sporten en hardlopen. Aangezien hij draadloos is, werkt dit ideaal hiervoor. Verbinden gaat gemakkelijk via nfc door de telefoon simpelweg tegen de zijkant aan te houden. Hij zit goed stevig op het hoofd en zit ook na langere tijd comfortabel.
De geluidskwaliteit vind ik goed en zelfs beter dan de duurdere jbl Hoofdtelefoon. Hierbij is de bass weergave ook dik in orde.
Erg tevreden dus.

wilfred 06-03-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Een aanrader, goede geluidskwaliteit en kunt er lang mee doen voor die weer opgeladen moet worden.

brian duiker 20-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Deze Sony hoofdtelefoon is erg prettig in gebruik. De hoofdtelefoon is net niet te zwaar en je voelt hem bijna niet op je oren zitten.
De geluidskwaliteit is erg goed! Alle tonen worden goed weergegeven. De batterij gaat erg lang mee, wat erg prettig is voor een koptelefoon.

Andy 19-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Deze Sony hoofdtelefoon is erg prettig in gebruik. De hoofdtelefoon is niet te zwaar en je voelt hem bijna niet op je oren zitten.
De geluidskwaliteit is erg goed! Alle tonen worden goed weergegeven. De batterij gaat erg lang mee, wat erg prettig is.
Minpuntje is dat de hoofdtelefoon niet helemaal ingeklapt kan worden, daardoor durf ik hem niet in een tas te stoppen omdat ik bang ben dat hij beschadigt raakt.

Azie 19-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Easy to connect to any device, comfortable to wear for a few hours (it was a bit tight for the first time I wore it), good sound quality (not bad bass quality) and sleek design. I would give full 10/10 if the headphone can be folded! :D If you're looking middle range price bluetooth headphone with good sound quality, you may consider this model as one of the candidates.

Bart 15-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Deze sony geeft een erg helder en goede weergaven van geluid. Ook bellen gaat super !. Tevens zit hij ook erg goed op je hoofd.

nairb375 12-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

echt Verrast door een zeer goed geluid, NFC is fantastisch en tevens een zeer goede batterij.

Draagcomfort is wel exceptioneel, eerder gewoon Oke. Al bij al een fijne draadloze headphonen.

PeterV 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Verrast door een zeer goed geluid, NFC is fantastisch en tevens een zeer goede batterij. Draagcomfort is niet exceptioneel, eerder gewoon ok. Al bij al een fijne draadloze headphone.

Usarc 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

I am using the headphones since 2 weeks now, so this is not a full review.

For the price (62€), these headphones are the best you can get on a LOW BUDGET. Of course there are a few others (Skullies), which cost a little less, so the Sony's are not the cheapest, nevertheless these headphones have:
- a beautiful design (they really look and feel great)
- a good build quality (nothing is loose are weak)
- extremely lightweight (I barely feel the weight on my head, though i feel a light pressure on the ears (not disturbing so far)

The sound is great. There is just enough bass while the mids and highs are almost perfect (Bass could be little more tough).

What I already tried and like a lot (which I actually didn't planned on doing): You can play, pause, rewind, fast forward, skip around, answer phone calls, adjust volume, ... and it works on third party apps aswell (tested on iOS(iPhone 5)) - Awesome and I didn't had to take out my phone from the pocket!

I have yet to find out the battery life limits. But it has one of the longest running hours in this segment (30hrs.). But fyi: I haven't charged it once since I bought it two weeks ago!

Lastly, I admit I have always loved Sony. So I always try to buy from them when ever possible. Yet again, this is an amazing pair of headphones. I seriously doubt you would regret buying them.

Freek 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Koptelefoon gekoppeld aan mijn tablet, geluid is gelijk stukken beter en mijn omgeving wordt niet meer belast met mijn muziek.
Draadloos, dus je kunt je muziek blijven beluisteren ook als je even moet!

Lian 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Prima headphones voor deze prijs. Goede bas en kan lang gedragen worden zonder dat het gaat irriteren.

SjaNieNuh 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Als je brildragend bent, zoals ik, dan gaat het na een tijdje door de druk het erg irriteren/pijn doen achter het oor.
Prijs kwaliteit verhouding is zeker in orde. Geluidskwaliteit is zeker goed in verhouding tot duurdere draadloze headphones. Ander minpunt is dat je niet kan doorspoelen in een nummer. De bediening is verder makkelijk en praktisch.

Sony headphone 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Geluid is erg mooi, bas is ook mooi voor deze prijs. Microfoon nog niet vaak gebruikt, maar is prima. Draagcomfort is eveneens niks mis mee.

Paul K 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

De Sony MDR- ZX330BT naar mijn mening een kwalitatief goede en gunstige geprijsde draadloze koptelefoon. Prima prijs/kwaliteit verhouding dus. Het koppelen met randapparatuur van diverse merken is zeer eenvoudig en de batterij heeft voldoende capaciteit voor lang luisterplezier. Top!

R Langeveld 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Super fijne headphone, straks design en accu gaat enorm lang mee. Echte aanrader voor iemand die op zoek is naar een draadloze headset

Martine 08-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Hele fijne draadloze Bluetooth koptelefoon. Batterij gaat erg lang mee (heb hem sinds de aankoop nog niet weer hoeven laden). Zit lekker en makkelijk te bedienen tijdens gebruik. Formaat is ook goed, makkelijk mee te nemen. Bel functie werkt ook erg goed.

GeenTwijfel 04-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Precies wat ik zocht: een draadloze koptelefoon met een bescheiden (strak) ontwerp en een zeer lange accuduur ( +/- 30 uur!). Comfortabele koptelefoon met handige bedieningsfuncties aan de rechterkant. Werkt erg goed voor smartphone gebruik, jammer genoeg niet met de Playstation 4.

Boy 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Deze koptelefoon is echt ideaal. Ik gebruik hem in de sportschool en met hardlopen. Hij is eenvoudig op de rechterkant te bedienen zonder dat je steeds je telefoon in de hand hoeft te nemen. Het is een subtiele koptelefoon die stevig genoeg zit om mee hard te lopen zonder dat het te hard op je hoofd drukt.

Snoeckx 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Zeer goede geluidskwaliteit, is ook snel gekoppeld aan je laptop. De microfoon heb ik nog niet kunnen testen vandaar een 5, ik zie dit als een neutraal getal. De hoofdtelefoon zit goed rond de oren.

Marja 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Het is een hele prettige koptelefoon. Prima geluidsontvangst. Microfoon heb ik nog niet gebruikt. Vooral de bluetoothfunctie vind ik super.

kdecraene 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Ik ben zeer tevreden over deze koptelefoon. Ik stond een beetje sceptisch tegenover geluid via Bluetooth, maar ben toch tot aankoop overgegaan omwille van het te verwachten gebruikscomfort. En wat een positieve verrassing. Super geluid en super draagcomfort.

Ton500 30-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

Deze koptelefoon gekocht omdat ik een bluetooth koptelefoon wilde hebben. Gelijk gebruik gemaakt van de 10 euro cashback actie van sony dus de prijs was prima. Wat een geluid zeg, mooie diepe bas en heldere hoog. Heb bij de mediamarkt veel koptelefoons beluisterd maar voor dit geld kon ik geen betere vinden. Al met al een top aanschaf.

Taha 28-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-ZX330BT zwart

First, I only have these headphones since a few days, so only expect an initial review (so no long term tests for now).

- a beautiful design (they really look and feel great)
- a good build quality (nothing is loose are weak)

The sound is great. There is just enough bass while the mids and highs are almost perfect.