Philips SHQ1305WS/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHQ1305WS/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

gertjebr 31-07-2015
Geschreven voor: Philips SHQ1305WS/00

Ik heb deze oortjes aangeschaft zodat ik veilig en met comfort kan wielrennen en hardlopen en ondertussen muziek kan luisteren. Deze oortjes voldoen helemaal aan mijn verwachtingen. De omgevingsgeluiden zijn goed op te vangen, waardoor het sporten veilig is. De headset is prima te bevestigen en de 'pauze knop' is ook zeer dicht bij de hand. Het geluid is, verder uitstekend. De oortjes vallen bij intensief sporten ook niet uit door het handige design van de oortjes. Gelukkig zit dit niet vervelend, integendeel. Het is ideaal dat je je niet continue zorgen hoeft te maken dat je oortjes niet uitvallen. Mocht ik een aanbevelingen willen geven betreft dit het design. Ondanks dat ik hem vanwege praktische redenen heb aangeschaft en de prijs niet duur is, is het geen hippe headset.
Al met al ben ik zeer tevreden en gebruik ik deze headset bijna dagelijks.

Hanneke.Veldhoen 19-07-2015
Geschreven voor: Philips SHQ1305WS/00

Als je opzoek bent naar een earphone die niet langer uit je oren valt dan is dit het ideale setje voor je. De earphone wordt geleverd met opberg tasje en drie maten oordopjes (S, M, L) hierdoor voor iedere maat oor geschikt. De oordopjes in maat M en L hebben een design dat dusdanig ontworpen is dat het bevestigd kan worden in de oorschelp waardoor je zonder problemen een bril kan dragen daar er geen klemmetjes achter de oren gaan. Tevens zorgt dit ervoor dat ze niet uit de oren vallen tijdens het sporten. Het design van deze accesoire is modern, strak, licht en niet te opvallend hierdoor ook geschikt voor meerdere doelgroepen. Aan het snoer zit een klip die aan de kleding bevestigd kan worden en een pauzeschakelaar/ handsfree button/ microfoon. Ondanks het kleine design voelt alles degelijk aan. De 1,2 M snoer geeft je voldoende bewegingsvrijheid zoals gezegd voelt alles lekker licht aan en is het een comfortabel setje en de geluidskwaliteit is van ongekende klasse.
Belangrijkste aan de earphones is dat ookal zet je zoals in mijn geval je iPod erg hard er toch voldoende omgevingsgeluid word doorgegegeven wat voor de joggers en fietsers onder ons veiliger is. Dus toch een mooi zuiver geluid wat wel omgevingsgeluid doorlaat zonder dat het storend is.
Prijs kwaliteits verhouding is uitstekend, een aanrader voor de actieve muziek beluisteraar.