Sony EX85LP Monitor, Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony EX85LP Monitor, Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tim van Helsdingen 12-08-2009
Geschreven voor: Sony EX85LP Monitor, Black

Ik heb deze oortjes enige maanden in bezig gehad en heb nu mijn 2e setje besteld.

Het geluid uit deze dingen is gewoon fenomenaal voor de relatief lage prijs. Ik heb voor thuisgebruikt een Senheisser HD515 koptelefoon en deze oortjes leveren als ik eerlijk moet zijn net zulke goede prestaties als deze koptelefoon, wat een hele prestatie is! Want de HD515 geeft al geweldig geluid. De bas is lekker diep, de mids en de highs komen ook goed uit de verf en hij gaat hard genoeg (harder dan dat je hem ooit zal hoeven te zetten anyways)

De oortjes zitten heerlijk door het aparte design,ze zien er (naar mijn mening) mooi uit en ik ben erg blij met de draad die achter de nek langs loopt. Ik ben namelijk het type dat zijn oortjes ALTIJD om heeft hangen, ook als ik niet luister, dus dit is ideaal.
De kabel is ook tamelijk lang, dus problemen met een te korte kabel zul je ook niet snel hebben.
De oortjes isoleren ook zeer goed, zodat je niet veel last hebt van omgevingsgeluid, of van wind (als je bijvoorbeeld op de fiets zit)

Ik moet wel zeggen dat ze tamelijk snel kapot gingen, dit door kabel-breuk, maar ik maakte er ook intensief gebruik van door ze altijd om te hebben hangen, mijn ipod zat altijd in mijn zak en de kabel was dus constant in beweging. Onder normaal gebruik denk ik dat ze wel meer dan een jaar mee zullen gaan.

Ik kan niet wachten tot mijn 2e setje binnenkomt zodat ik ook weer onderweg van heerlijk geluid kan genieten zonder mijn oren naar de knoppe te helpen door de oortjes veels te hart te zetten in iedergeval.

bakvis 22-09-2008
Geschreven voor: Sony EX85LP Monitor, Black

prima doppen, lekker geluid.
trouwens waar onderstaand persoon vandaan haalt dat de hoge tonen te scheld zijn snap ik niet, denk beetje gevoelig gehoord.
met EQ uit echt geen ovematig hoog.....

Johny5 11-09-2008
Geschreven voor: Sony EX85LP Monitor, Black

Super draagcomfort (mits goede rubbertjes) fantastisch geluid. Het geluid van de sony walkman vind ik persoonlijk veel beter dan die van de ipod.
word er erg blij van.

dimitri1 29-08-2008
Geschreven voor: Sony EX85LP Monitor, Black

Ik ben helaas iets minder positief, ik vind de oordoppen niet comfortabel en de hoge tonen veel te schel en zijn bij hogere volumes zelfs pijnlijk. Ik heb geprobeerd de EQ van m'n ipod aan te passen, maar dit geeft geen goed eindresultaat.

A.L.M. 15-07-2008
Geschreven voor: Sony EX85LP Monitor, Black

Heb sinds kort een Nokia N95 8GB met standaard earphone, viel steeds uit mn oren, niet passend en confortabel dus, ben ik snel mn huiswerk gaan doen en ging naar de winkel en ze hadden een 2e hands liggen om uit teproberen, ik kwam naar buiten met eenbreede glimlach op mn gezicht, SUPERB, WAUW, neem van mij aan ben niet snel tevreden, dus bewegingsvrijheid met kwaliteit, wat een combi, 100% aanrader.

Jsno 30-05-2008
Geschreven voor: Sony EX85LP Monitor, Black

Goede oordoppen, zitten erg lekker en het geluid vind ik super. Goede bass en de midden en hoge tonen blijven helder. Ik vind ze niet heel mooi maar dat is mijn mening.

Rob K. 11-01-2008
Geschreven voor: Sony EX85LP Monitor, Black

Ik heb deze hoofdtelefoon gekocht nadat ik een Sennheiser CX 300 had gekocht. Ik heb ook de verbeterde versie van CX 300 geprobeerd, de CX 400 en CX 500. Toch moet ik zeggen dat deze sony voor mij nu als beste op nummer 1 staat.
Zelf gebruik ik deze op een ipod. En met de juiste aanpassing van je EQ krijg je een schitterend geluid. De hoge tonen zijn duidelijk aanwezig maar het onrbreekt zeker ook niet aan de lage bass. Kortom als je echt van een goed geluid hou is dit zeker een aanrader.