Sony MDR-AS600BT zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-AS600BT zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Steenvoorde 19-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

Zit prettig in de oren, geeft goed geluid. Geen ervaring met deze oordopjes icm hardlopen, maar op de fiets blijven ze erg goed zitten. Ook geen ervaring met de microfoon. Ik vind het persoonlijk een aanrader.

cjdijkstra 12-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

Ik kan deze headset met een ruime voldoende beoordelen, draagcomfort tijdens het sporten vind ik het grootste pluspunt.

LS91 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Geluidskwaliteit van de hoofdtelefoon is erg goed. Het geluid komt helder door, en is goed verstaanbaar. Ook voor het afspelen van muziek staat de hoofdtelefoon zijn mannetje.

De kwaliteit van de microfoon is ook uitstekend. Er is geen verschil merkbaar tussen de microfoon van de telefoon en die van de headset. Ik heb de headset nog niet geprobeerd in buitencondities/tijdens het sporten.

Draagcomfort is ook prima, en na een paar minuten is de headset niet meer merkbaar. Ook hiervoor geld dat ik hem nog niet tijdens het sporten heb geprobeerd, maar gezien hoe solide hij in de oorschelp vast zit verwacht ik hier gaan problemen.

Pezazas 03-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Deze bluetooth headset heb ik via internet gekocht om met hardlopen te gebruiken. De eerste indruk was dat de oorstukken toch vrij groot zijn. Bij gebruik merk je daar echter niets van, ook niet tijdens het lopen. De headset blijft goed zitten en het draadloze, de reden waarom ik hem heb gekocht, vind ik erg fijn.

Het geluid vind ik super goed al kan ik dit niet vergelijken met andere dure merk oordopjes omdat ik die niet eerder gehad heb. Door andere reviews heb ik wel om deze reden voor Sony gekozen.

Verbinden van de oordopjes gaat heel gemakkelijk vanzelf, mijn telefoon heeft NFC en herkent het onmiddelijk maar ook met bluetooth gaat het automatisch.

De batterijduur is meer dan lang genoeg. De microfoon heb ik nog amper gebruikt (ik neem een oproep tijdens het lopen niet op :)

De verbinding blijft ook goed als je telefoon wat verder weg ligt, er is wel een maximum aan dus als je verder gaat rondlopen zul je je telefoon toch in je broekzak moeten stoppen.

Anke 26-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Geluid is super, grote van oordoppen is fors.Hierdoor moet je in het begin wel even wennen tijdens het sporten e.d.
Ben zeer tevreden over Sony ook de klantenservice werkt fijn en nauwkeurig.Prijs is in verhouding met kwaliteit.
Aansluiten op je smartphone gaat zeer makkelijk en is daardoor ook lekker snel in gebruik.Wat alleen maar nog meer motiveert om deze te gebruiken.Het bedieningsgemak van de koptelefoon is ook zeer gebruiksvriendelijk en de opties van doorspoelen etc. is na wat oefenen ook makkelijk te gebruiken.

Daan Boom 24-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

koptelefoon blijft perfect in m'n oor zitten.
Geluidskwaliteit niet perfect, maar voor bij het sporten maakt dat niet uit.

Remco 23-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Geluidskwaliteit van deze bluetooth koptelefoon is prima. De NFC / bluetooth werkt erg gemakkelijk; even koptelefoon bij de telefoon en hij is verbonden. Waterdicht geeft de zekerheid dat een beetje zweet of regen niet erg is. Lastiger is de 1 knops bediening: volume, aan/uit, vooruit/achteruit moet via 1 knop; al snel heb je dan de verkeerde functie geselecteerd waardoor hij iets anders doet dan gewenst. Zeker tijdens sporten niet handig. Ook de plaatsing van de knop is niet erg goed: je komt er al snel aan wanneer je de oortjes indoet. Het slechtste aspect vind ik het niet blijven zitten van de dopjes tijdens het hardlopen: wat ik ook probeer, ze blijven niet langer dan 5 minuten zitten, ondanks alle bijgeleverde hulpstukjes. Voor mij dus ongeschikt om mee te sporten, terwijl ik ze daar speciaal voor gekocht had. Voor fietsen en skaten gaat dit wel goed

Brian 22-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT

Tevreden over deze headset. Ik gebruik hem met name tijdens het sporten op een crosstrainer, waarbij ik hem verbindt met mijn laptop die iets verderop in de kamer staat en die aangesloten is op een groter beeldscherm. De oortjes zitten lekker tijdens het sporten, hoewel je ze niet uit moet doen tot je klaar bent: dan krijg je een vervelend 'zuigend' geluid. De oortjes zitten goed, sluiten omgevingsgeluid buiten en blijven ook prima zitten bij hardlopen buiten.
Nadeel: het verbinden via NFC met een mobiele telefoon is weliswaar binnen een paar tellen gebeurd (ideaal!), maar met een pc gaat dit minder soepel. Ik heb hier nog geen echte oplossing voor gevonden

Ian van Eenennaam 17-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Het opzetten van de Sony MDR-AS600BT kan soms lastig zijn. Heb vaak een spiegel nodig om te zien wat ik doe.

Arjan 15-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT

Het geluid van de Sony MDR-AS600BT is prima, bediening werkt ook perfect.
Het inbrengen van de Sony is even wennen, maar als ze eenmaal in je oren zitten, zitten ze ook meteen goed.
ik heb ze zelf gekocht voor het sporten want ik werk gek van het gehannes met de koptelefoons met draad.
Ik heb ze nu een paar weken in bezit en ben er erg tevreden over.

Jaade Achterkamp 15-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

De oortjes dragen prettig en blijven goed zitten, en voor mij belangrijk er zijn vrijwel geen omgevingsgeluiden waarneembaar.
Het geluid is goed en helder en het verbinden via Bluetooth met de geluidsdrager is eenvoudig en snel gemaakt. Kortom een product met een goede kwaliteit prijsverhouding en gemaakt waarvoor het bedoeld is.

Bm1988 15-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

Mijn eerste indruk bij het uit de verpakking halen van het product was, ik vond de versterker en ontvanger die vast zitten aan de oortjes zijn vrij groot.

de koppeling van de bluetooth en mijn sony xperia z3 compact was gemakkelijk en snel.

ik gebruik ze tijdens het rennen, fitness en crossfitten. De oortje blijven perfect zitten.

De accu duur is ongeveer 4uur.

ik gaat ze zeker aan.

Sebastiaan 14-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

Geluidskwaliteit is zoals van Sony gewend zeer goed.
De doppen blijven goed zitten ook tijdens het sporten ( hardlopen reeds 50km met de doppen). Microfoon is goed als je binnen bent. Tijdens het lopen of fietsen veel last van wind.

Ontvangst is ook zeer goed , geen last gehad van storingen of wegvallen van geluid.

Ik zou ze zeker aanraden

Michael 03-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Alles natuurlijk naar verhouding wat je ervoor betaald hebt. Bij Bol.com kunnen kopen voor 49.99 en een cashback van 10 euro via Sony.

Voor 50 euro vind ik dat ik een zeer goede koop heb gedaan. Het geluid is goed, de microfoon werkt, de koptelefoon is met de eenknopsbediening goed te bedienen, de BT verbinding komt snel tot stand en de batterij maakt zijn belofte van 8uur waar.

Een puntje van opmerking: De dopjes sluiten zeer goed af waardoor je gehoor serieus verminderd wordt ook wanneer er niets afgespeeld wordt (als je bijvoorbeeld even een winkel in loopt) Ook op de fiets, waar ik ze zelf veel gebruik is dit niet ideaal, maar ze zijn dan wel weer spatwaterdicht.

Ook is het zo dat de draad die de twee oordopjes verbind niet soepel over de huid glijdt waardoor de draad uiteindelijk aan 1 van de dopjes gaat trekken.

Wat ik wel een beetje miste is een doosje of een zakje om ze in te bewaren.

Dung 28-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Geluid: is niet hard genoeg, maar voordeel voor mij is dat ik mijn omgeving in de buitenlucht beter kan horen.
Microfoon: al mijn gesprekken worden goed verstaan, ik gebruik deze headset dagelijks voor mijn telefoongesprekken.
draagcomfort: ik gebruik de mdr-as600bt elke dag en draag ze 1-4 uur. ze liggen lekker in mijn oren, doen geen pijn. er zijn meerdere pasvormen meegeleverd

Stijn 27-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Bluetooth verbinding komt snel tot stand en is stabiel. Bereik is alleen niet heel erg ver (max aantal meters). Geluidskwaliteit is goed. Draagcomfort is prima, en door de verschillende meegeleverde dopjes / oorhaakjes kan deze aangepast worden voor de beste pasvorm.

Bm1988 26-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

Ik heb vandaag mijn 2E exemplaar aangeschaft bij bol.com. Ik gebruik deze voor het rennen en soms voor in de fitness. Het voordeel is dat ze goed blijven zitten en dat ze goed geluid geven. Daarnaast zijn ze gemakkelijk te verbinden met mijn Sony z3 compact.

Ik zou deze zeker aanraden.Sony MDR-AS600BT.

Ik vind het ook leuk dat ze in meedere kleuren te krijgen zijn.

Sebastiaan 25-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

Doppen zitten mooi stevig in de oren. Ook met sporten blijven ze mooi zitten. Geluid is heerlijk mooi vol en helder.

Kruijfer 23-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

De geluidskwaliteit van de MDR-AS600BT is uitstekend.
Ze zitten comfortabel in je oor.
De batterij gaat 8,5 uur mee op een lading dat is erg lang voor een bleutooth in-ear hoofdtelefoon.

Patje12345 21-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT

Al een tijdje op zoek geweest naar een draadloze koptelefoon. Dit omdat ik altyd in gevecht ben met het draadje van mijn huidige koptelefoon. Eenmaal uitgepakt voelt de koptelefoon stevig en degelijk aan. Het inbrengen in oor is voor de eerste keer even wennen, maar na een paar keer oefenen gaat het steeds makkelijker. Daar de "oortjes" van deze koptelefoon natuurlijk een stuk zwaarder als een bedrade versie zijn, voelt hij toch licht en confortabel aan. Qua geluid valt hij me zeker niet tegen. Voor radio en geluid bij filmpjes via mijn GSM voldoet hij voor mij prima.

Daan 18-12-2015

Goede audiokwaliteit
Blijft stevig in het oor zitten, zeker voor sporten daarom erg fijn
Dempt (bijna) alle achtergrondgeluiden
Volume is alleen relatief laag, vooral als je opzwepende muziek wil luisteren tijdens het sporten kan dat wat tegenvallen

Sony MDR AS600BT met goed geluid 17-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Aangeschaft voor tijdens het sporten op de fietstrainer en voor tijdens rumoerige momenten op kantoor. De oorstukken zitten goed en sluiten erg goed af. Niet geschikt voor in het verkeer.
Muziek is in goede geluidskwaliteit te beluisteren.
Met NFC is de connectie met een smartphone helemaal makkelijk te maken.
De Sony is nmm zeker een aanrader.

DDG87 06-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT wit

Geluid is nogal zacht, maar voor mij is het wel beter tijdens het hardlopen ivm mijn omgeving.
Telefoongesprekken zijn fijn, mensen die met mij praten kunnen me duidelijk verstaan.
Deze earphones zien er nogal groot uit, het is even uitvogelen hoe je ze draagt. als je een pet of muts draagt over je oren kan ik de oortjes niet goed dragen, ze worden tegen mijn oren geplet en dan zitten ze er niet goed.

verder ben ik er tevreden mee, ik heb deze gekocht voor tijdens het sporten. veel bewegingsvrijheid, 1-knops afstandbediening handig.

Nora 24-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-AS600BT zwart

het zit niet lekker in het oor, niet comfortabel geeft pijnlijke oorklachten en het geluid is zeer zwak