Beats by Dr. Dre Solo2 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Solo2 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

seraya 09-01-2018

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Solo2 zwart

Ik vind de geluidskwaliteit super en het design heel mooi. Ik vind ook dat de verpakking er netjes uitziet. De gebruiksaanwijzing is makkelijk dus je komt er snel achter hoe je hem moet gebruiken.

Pluspunten

• mooi
  • goede kwatiteit
  • eenvoudig in gebruik

Minpunten

• duur

skubrik1 03-07-2014
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Solo2 zwart

Beats solo 2. De koptelefoon ziet er qua vormgeving geweldig uit. Ook aan de duurzaamheid is ditmaal veel aandacht besteed. Mijn vorige solo brak doormidden nadat ik hem op mijn hoofd plaatste. Het geluid is iets beter dan de oude solo. Er is duidelijk meer aan hoge en lage tonen te horen terwijl er geen afbreuk wordt gedaan aan het stevige beat geluid wat wij van Beats gewend zijn. Ik ben ook in het bezit van de Beats Studio met active noise cancelling. De beats solo 2 is een on ear koptelefoon die zo goed op je oren drukt dat er sprake is van noise cancelling die bijna net zo goed werkt als de duurdere Studio. Ik ben zeer tevreden over de solo 2 maar 200 euro is gewoon teveel. Je betaald duidelijk voor de naam. Verder werkt de koptelefoon uitstekend met Apple producten zoals iphone of ipod. Er is slechts een minimale verbetering ten aan zien van de vorige solo. Mijn advies test hem alvorens tot aankoop over te gaan.

skubrik1 18-07-2015

Na bijna een jaar in gebruik is de koptelefoon stuk. De rechter speaker werkt niet meer. Zover de duurzaamheid. De garantie is voorbij dus wordt het niet zonder kosten gerepareerd. Voor zoveel geld(€ 200) mag je toch verwachten dat een product gewoon werkt?? Het gaat hier niet om bewegende delen alleen muziek afspelen. Dit is de 2e afknapper in een paar jaar tijd. Nooit maar dan ook nooit meer een product van Beats!!!!!!