Philips SHS3200/10

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHS3200/10 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Testertje 09-01-2015
Geschreven voor: Philips SHS3200/10

Prima setje, zit prettig en geeft ook bij lagere volumes voldoende lage tonen en warm geluid. Ik ben dik tevreden.

Barba1968 16-09-2012
Geschreven voor: Philips SHS3200/10

zitten niet lekker, de boog is te hoog voor mijn oren, blijven niet goed zitten, de dopjes doen pijn, ik heb spijt van mijn aankoop

de_kers 10-12-2009
Geschreven voor: Philips SHS3200/10

Prima pasvorm, al heb ik wel kussentjes van andere oortelefoontjes er overheen geplaatst voor een beter comfort. Tevens heb ik minder last van windgeruis. Het snoer heeft een prettige lengte.
De hoofdtelefoon is een open type wat ideaal is bij het hardlopen; je hoort zo het verkeer goed aankomen. Voor gebruik in de trein zou ik 'm afraden.
Het geluid is redelijk te noemen behalve de lage tonen; die mis je. Dat is weer een nadeel van het open type. Tja, wat mag je verwachten van een hoofdtelefoon van 12 euro...
Ik hoop in ieder geval dat er geen storingen gaan optreden in de draadjes of de aansluitplug. Zodra dat het geval is, zal ik het melden.
Kortom: een voordelige en veilige hoofdtelefoon voor het hardlopen met een gemiddelde geluidskwaliteit.

K3N8 29-05-2008
Geschreven voor: Philips SHS3200/10

Ik was eigenlijk op zoek naar de SHS8000 versie van Philips. Aangezien deze nergens snel te leveren was heb ik bij de lokale winkel deze versie gekocht. Ik ben echt blij verrast. De oorschelp zit, mede door de flexibele houders, prima en de plugs blijven perfect zitten. Ik vind de prijs/ kwaliteit verhouding echt goed!

Edwin73 06-03-2007
Geschreven voor: Philips SHS3200/10

Prima geluid ALS ze goed in je oor blijven zitten. Dopjes blijven weliswaar aan je oor hangen door de clips, maar zeker niet in de ideal positie. Aangezien het elcheapo is valt dit allemaal nog wel door de vingers te zien, maar deze dopjes zijn passen eigenlijk niet bij het kwaliteitsimago dat Philips (nog) heeft.

Erwin7273 22-02-2007
Geschreven voor: Philips SHS3200/10

Hallo, hierbij een kleine update. Nadat ik er een paar keer mee hardgelopen heb, beginnen de contactjes, waarmee de draadjes aan de oortjes vastzitten, een storinkje te vertonen...
Als je hardloopt, schudt het draadje onder je jack wat omhoog en omlaag, waardoor het steeds een beetje aan de oortjes trekt. Voor het draagcomfort geen enkel probleem hoor, zo hinderlijk is het niet en de oortjes blijven goed zitten. Echter, na een keer of 5 ermee hardgelopen te hebben, hoor ik bij iedere pas nu afwisselend links en rechts een tikje (vergelijkbaar met een LP met een klein tikje), waarschijnlijk veroorzaakt door deze pulserende trekbelasting.
Om dit te verhelpen en om erger te voorkomen, zet ik het draadje nu vast op mijn shirt met een klein stukje duc-tape. Tja, niet de bedoeling natuurlijk, maar deze hoofdtelefoon heeft hiervoor helaas geen klemmetje aan zijn draadje zitten. Het werkt zo in ieder geval wel, en omdat ze zonder trekbelasting nog perfect geluid geven, nog geen reden om nieuwe te kopen.
Echter hierdoor wel voor duurzaamheid een puntje gezakt.