Philips SBCHL140/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SBCHL140/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

B. Aafjes 10-12-2007
Geschreven voor: Philips SBCHL140/00

Ik heb er twee, de eerste een aantal jaren geleden gekocht voor bij de portable CD speler (ook een Philips) is nog steeds prima, voor het geld een prima hoofdtelefoontje. De tweede een jaar geleden gekocht voor de iPod. Maar deze vervormt en kraakt na een jaar steeds meer, en is eigenlijk niet meer bruikbaar.

Voor het geld op zich een prima dingetje, maar de kwaliteit is dus niet even constant. Klinkt vele malen beter dan menig oordopje. De vestelband voor je hoofd is gauw lam, ik denk dat het verstandig is wat meer uit te geven voor een iets degelijker hoofdtelefoon.

Dennis72 26-05-2007
Geschreven voor: Philips SBCHL140/00

Voor vijf euro een merkkoptelefoon is vandaag de dag geen geld. Geen oordopjes die niet blijven zitten of gaan irriteren, nee gewoon de ouderwetse koptelefoon, ook beter voor je oren!

Geluidkwaliteit prima, geen sterke bas, maar voldoende. voor mp3 of cdspeler prima.

een meter snoer en koptelefoon is zowel links als rechts verstelbaar