Philips SHB7250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB7250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Hkos 02-02-2018

Koppelt niet met iPhone/iPad

Geschreven voor: Philips SHB7250

Net gekocht maar wordt niet gevonden door mijn iPad Mini of iPhone 8plus, gebruiksaanwijzing is zeer summier

Officiele reactie van Philips Sound 16-02-2018

Beste Hkos,

Heel erg bedankt voor uw review op deze website. Als uw bluetooth hoofdtelefoon niet gevonden wordt door uw smart device dan staat hij waarschijnlijk niet in de koppelmodus. Om de koppelmodus te activeren druk u een aantal seconden op de bluetooth-knop op de hoofdtelefoon totdat en LED-lampje blauw/wit gaat knipperen.

Een uitgebreide handleiding vindt u op onze website: https://www.philips.nl/c-p/SHB7250_00/draadloze-bluetooth-hoofdtelefoon/ondersteuning

Voor nog meer informatie, ondersteuning of een leuk babbeltje over hoofdtelefoons, surf naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Philips Sound Team

Bart 15-12-2017

Zit lekker, en mooi geluid

Geschreven voor: Philips SHB7250

Zit gemakkelijk op je hoofd en geeft een mooi zuiver geluid. Er zit geen boost op de bas of iets dergelijks. Jazzmuziek klinkt zeer natuurlijk. Het geluid door het kaveltje blijft beter dan het blue tooth-geluid. Koopje voor die prijs.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Prijs

Officiele reactie van Philips Sound 20-12-2017

Beste Bart,

Wij willen u heel erg bedanken dat u deze mooie review geschreven heeft op Kieskeurig.nl. We stellen dit zeer op prijs en wensen u nog vele jaren plezier met uw nieuwe hoofdtelefoon!

Philips Sound Team

A3KP 11-11-2017

Lastig met bluethoot

Geschreven voor: Philips SHB7250

Prettige koptelefoon,met goed geluid. Echter met het koppelen van blue thoot met de android tablet gaat het regelmatig niet goed.
Soms werkt het en soms niet.
Vandaar mn 4 sterren.

Officiele reactie van Philips Sound 17-11-2017

Beste A3PK/Adriaan,

Dankuwel dat u de tijd genomen heeft een review te schrijven voor uw hoofdtelefoon. Het kan soms voorkomen dat een bluetooth apparaat even ontkoppeld moet worden, om hem daarna weer te koppelen. Dit doet u door de hoofdtelefoon in de tablet te ‘vergeten’. Daarna kan hij weer gekoppeld worden, let erop dat het lampje blauw/wit knippert. Zodra hij weer gekoppeld is zou hij weer als vanouds automatisch moeten verbinden.

Lukt dit met bovenstaande tip toch niet, laat het ons dan weten. Wij zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook of twitter. Gaat u naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Het Philips Sound Team

Adriaan 12-11-2017

Nu al een paar avonden achter elkaar een gevecht dat de bluethooth niet wil koppelen met mn android tablet. De tablet ziet hem wel en alles is aangevinkt in de app.
Dit is gewoon waardeloos. Als ik een bijgeleverd kabeltje er aan zet kan het geluid niet harder.
Voor mij deze SHB7250 vanaf nu 1 sterretje.

Adriaan 11-11-2017

By the way, ik kocht deze hoofdtelefoon bij de Media Markt voor €49.
Voor die prijs is hij prima.

Arie 28-08-2017

Goede BT koptelefoon voor de prijs

Geschreven voor: Philips SHB7250

Goede koptelefoon maar niet overmatig luid. De binnenafmeting hadden volgens mij nèt een anderhalf centimetertje in omtrek ruimer mogen zijn, maar een belangrijkere tekortkoming is dat de oorschelpen niet genoeg diepte hebben, waardoor ze pijn gaan doen als je de koptelefoon langere tijd draagt. Ik heb dit zelf opgelost door bij twee rubber ringen te kopen (7 millimeter dik, 7 centimeter doorsnee) die eigenlijk voor hydraulische leidingen bedoeld zijn. Ik kreeg ze voor een kleine 6 piek bij een bedrijf in Twente die zo vriendelijk waren ze gewoon over de post op te sturen voor een keertje. Ik heb er een klein stukje tussenuit geknipt om het passend te maken en het ronde stuk rubber dat ik zo verkreeg opnieuw in ring-vorm binnenin de oorschelpen gestopt waardoor deze de goede hoogte kregen. Dit werkt perfect, ze zijn nu voldoende comfortabel.

Pluspunten

• Goede batterijtijd.
  • Een stem meldt verbinding en lege batterij
  • Laadt zeer snel op via micro-usb aansluiting
  • Comfortabele afwerking rondom
  • Gemaakt van plastic; licht maar toch stevig

Han Solo 04-05-2017

Slecht ontwerp

Geschreven voor: Philips SHB7250

Helaas kwam ik er te laat achter dat hij een blauw knipperlampje aan de voorkant heeft en niet is uit te zetten.
Deze weerkaats in mijn bril of in de televisie, de enige oplossing is hem andersom te dragen
waardoor links en rechts niet meer kloppen en hij niet lekker zit.

pjotter344 17-06-2016

goede koptelefoon voor het geld

Geschreven voor: Philips SHB7250

Zoals alle reviews is het een goede koptelefoon voor het geld. Koppelen via bluetooth is appeltje/eitje en het geluid is goed voor wat betreft muziek luisteren. Wanneer ik de microfoon gebuik om te communiceren via whatsapp, facetime of skype komt er een hoge pieptoon wat best welhinderlijk is. Vandaar de 5 voor geluidskwaliteit. Hiervoor een nieuwe gehaald welke dat ook heeft. Daar ik het hoor tijdens communicatie via Apple apparaten doet Philips er niets aan en kaatst de bal door naar Apple. Op de fiets is er veel windgeruis te horen.

Lamers-IT 10-01-2016
Geschreven voor: Philips SHB7250

Na vergelijk (rekening houdend met het budget) van de SHB7150 en SHB7250 heb ik beide hoofdtelefoons vergeleken met elkaar. Draagcomfort van de 7250 was stukken fijner, maar na beide te hebben gekoppeld aan mijn iPhone bleek het geluid van de 7250 zo veel "voller" te zijn (en dat was voordat ik de equalizer boost had gevonden).

Zeer fijne (nee, GEWELDIGE) hoofdtelefoon voor dat geld (€69,99) en derhalve een echte aanrader!!!

MTBert 18-04-2015
Geschreven voor: Philips SHB7250

Een koptelefoon met veel knopjes, gaat dat wel goed komen. Zonder problemen. Het koppelen van de koptelefoon met de computer, Ipad en telefoon was een fluitje van een cent. Wel even de (compacte) gebruiksaanwijzing lezen.

Pluspunten:
- geluidskwaliteit
- draagcomfort
- accu van de koptelefoon

Minpunten:
- ontbreken eenvoudige aan- en uitknop
- koptelefoon voelt goedkoop aan wat betreft materiaalgebruik.

SMPN 15-04-2015
Geschreven voor: Philips SHB7250

Met enige angst ging ik aan de slag om de boel te verbinden met mijn telefoon. Normaal vragen bluetoothconnecties wel enig geduld en inzicht. Zo niet bij deze koptelefoon. Binnen enkele seconden was het gepiept. Supereenvoudig. Hulde daarvoor.
Het geluid is prima. Klinkt mooi vol en omdat ik eerst altijd via dopjes luisterde, viel t me gelijk op dat er weinig omgevingsgeluid doorsijpelt. Heel fijn.
De vormgeving vind ik nogal conservatief. Wat niet per se een slecht punt is, maar wil je opvallen: dat gaat met deze koptelefoon niet lukken. Voor mij is t prima, lekker tijdloos.
Aan de volume- en aan- en uitknopjes moet ik nog wel even wennen. Soms moet ik m nog even afzetten om het juiste knopje te vinden. Maar dat gaat al wel een stuk beter dan in het begin. Komt wel goed.
Al met al ben ik zeer tevreden over de koptelefoon.

JvanDijk90 13-04-2015
Geschreven voor: Philips SHB7250

Ik heb de SHB7250 nu een paar dagen in mijn gebruik. Voorheen gebruikte ik altijd oordopjes (met draad) om muziek te beluisteren dus dit is een hele nieuwe ervaring.

Na het uitpakken de koptelefoon meteen verbonden met mijn telefoon. Dit ging kinderlijk eenvoudig: knopje op de koptelefoon indrukken, apparaat selecteren op de telefoon en luisteren maar! De NFC functie helaas niet kunnen testen omdat mijn apparaten dit niet ondersteunen. Na jaren een draad gebruikt te hebben is de draadloze functionaliteit ook een feest.

Het draagcomfort van de koptelefoon is zeer goed. De kussentjes vallen mooi om mijn oren heen en hij zit niet te strak of te los: eigenlijk precies goed. Het lijkt haast wel of de koptelefoon speciaal voor mijn hoofd is gemaakt.

De vormgeving is prima: de koptelefoon is netjes afgewerkt en oogt robuust, ondanks het feit dat hij voornamelijk uit plastic bestaat. De koptelefoon heeft naar mijn mening echter geen hippe of modieuze uitstraling.

De geluidskwaliteit is zeer goed, mooie diepe bass (ook bij een hoger volume) en de zowel de hoge als lage tonen klinken mooi.

Na een paar dagen is het enkel speculeren wanneer het op duurzaamheid aankomt. Maar het merk kennende en met het product in de hand lijkt me dit prima in orde!