Philips SHB6250 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB6250 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Jasper 22-06-2016

Mooi, maar lelijke Bluetooth storingsruis

Geschreven voor: Philips SHB6250 zwart

Nadat mijn vorige Philips met draad (voortijdig) de geest gaf, heb ik Philips toch weer een kans gegeven. Op papier is deze koptelefoon een uitstekende keuze. Mooi, uitgebreid, prettig zittend, op zich prima geluid. MAAR, in de rechter schelp (met de knopjes) is een zeer irritant ruisje (als een ouderwets modem) te horen zodra de koptelefoon gekoppeld is en er activiteit is. Zonde! Je hoort het als het stil is, maar ook door de muziek heen (tenzij het volume flink is). Ik lees er inmiddels meer over, maar niet iedereen lijkt hier last van te hebben.

Prima koptelefoon voor op de fiets of in de trein, maar meer ook niet. Jammer, het leek zo mooi!

pimzandwijk 15-04-2015
Geschreven voor: Philips SHB6250 zwart

De bluetooth SHB6250 van Philips is tot een hoog niveau niet meer te onderscheiden van bedrade koptelefoons. Het hoge frequentiebereik blijft helder zonder te vervormen tot het bekende geschetter en het lage frequentiebereik is zeer levendig en natuurgetrouw, niet overheersend alsof de lage tonen kunstmatig met een turbo zijn opgevoerd. Het middengebied heeft veel dimensie wat ruimte geeft voor het natuurlijk en levendig weergeven van opnames.
De oorschelpen zijn voor mijn oren iets te klein, ze zitten niet echt lekker. De kleine knopjes op de rechter oorschelp voor doorspoelen en volumeregeling zijn te klein om op gevoel te bedienen maar dat is niet zo'n ramp want een draadloze headset zet je makkelijk even af.
Deze koptelefoon geeft veel kwaliteit voor zijn prijs en ik ben een tevreden gebruiker.

JvU82 14-04-2015
Geschreven voor: Philips SHB6250 zwart

Top koptelefoon! Ik gebruik de Philips SHB6250 veel op het werk om me te kunnen concentreren. Door Het Nieuwe Werken wordt er meer op kantoor overlegd waardoor het vaak rumoerig is. Met deze koptelefoon wordt het omgevingsgeluid gedempt en kan ik me goed concentreren.
Daarnaast kan ik door de bluetooth verbinding met bel functie mijn telefoon in mijn jasje laten zitten en toch alle inkomende oproepen beantwoorden.
Een collega heeft er ook een aangeschaft. Mooi ontwerp zei ze.
Ik vind vooral het diepe bassgeluid indrukwekkend. Ik zou hem iedereen aanraden.

Linda032 10-04-2015
Geschreven voor: Philips SHB6250 zwart

Ik ben ontzettend blij met deze hoofdtelefoon, hij is erg licht
waardoor mijn oren niet na een half uur al pijn doen.
Daar heb ik namelijk altijd problemen mee, al meerdere hoofdtelefoons geprobeerd. Nu is dat probleem voorbij. De geluidskwaliteit is ook erg goed. Ik moest alleen even wennen aan de knopjes maar na een paar dagen weet je precies welke je nodig hebt. Daarnaast is het design mooi. Prijs dubbel en dwars waard.