Philips SBCHL145/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SBCHL145/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pino101 29-03-2015
Geschreven voor: Philips SBCHL145/00

Deze pakken we als iemand even TV wil kijken met de tablet of een filmpje wil zien op de laptop. Koptelefoon is licht en geluid voldoet eigenlijk best goed voor wat we ermee doen. De schuifjes voor de instelbare hoofdband zijn wel wat losjes gaan zitten. Geen miskoop.

klerk 18-08-2011
Geschreven voor: Philips SBCHL145/00

Even een wat nieuwere review. Nu een paar weken in bezit en tot nu toe prima voor die 7 euro die ik heb betaald. Leuk geluid en zit prima op het hoofd.

*Mike 23-11-2007
Geschreven voor: Philips SBCHL145/00

Jammer dat Philips deze koptelefoons op de markt heeft gebracht na 2 maanden waren ze stuk. Ik had er 2 gekocht. Geluid was ook niet bijzonder. We hadden ze mee op vakantie, bij de ene viel de linker koptelefoon uit en bij de andere de rechter. Ik had dit niet verwacht van een Philips product.

dorienke 05-02-2007
Geschreven voor: Philips SBCHL145/00

was mooi geluid, alleen jammer dat hij zo snel kapot ging. had hem voor vakantie gekocht en onderweg in de auto begon hij helemaal te haperen en van links naar rechts, had toen hellaas geen andere oordopjes ofzoow bij me, toen heb ik die van mijn zusje afgepakt=) by the way dat hele ding zat niet lekker, vondt ik.
maar als je voor weinig geld oordopjes wil kopen dan zou ik echt niet deze doen!!!