Plantronics BackBeat GO 2 wit

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Paul 22-07-2016

Boven verwachting goed

Heb deze wireless headset gekocht voor gebruik tijdens het mountainbiken. Door de grote doppen was ik huiverig of deze wel goed zouden blijven zitten tijdens het gehobbel en gebuts. Maar deze headset overtrof al mijn verwachtingen. De rubber flapjes aan de oordoppen houden de doppen verassend goed op zijn plaats in je oren en ze vallen er nauwelijks uit. Ja je moet ze af en toe ze eens aandrukken maar ach, dat heb je met de meesten tijdens mtb praktijken. Uiteraard is het wel van belang dat je de juiste rubberen dopjes gebruikt voor de goede fit in je oor. Gelukkig passen de middelste van de 3 goed in mijn oor.
Bediening is erg makkelijk en verbinding via bluetooth ook. Geluid is ook ver boven mijn verwachting. Helder geluid, goed volume en voldoende bass.
Wat ook leuk is dat je een gesproken bevestiging krijgt van aan of uitschakelen en wat het batterijlevel is. Dit is namelijk verder niet af te lezen tijdens gebruik wat het batterijgebruik natuurlijk alleen maar ten goede komt. Je kunt het batterijniveau ook via een app checken geloof ik maar dat heb ik nog niet gedaan.
Omdat ik altijd met 1 oortje in rijd, heb ik een klemmetje van een oude headset aan de kabel geklikt om zo de andere dop ergens aan te kunnen clippen. Bij gebruik van 2 doppen tegelijk is dat niet nodig.
Product is van mooie en degelijke materialen gemaakt en ook het opladen gaat erg goed. Dmv een klein ledje wat rood is tijdens laden en blauw zodra deze vol is, zie je meteen wanneer het opladen gereed is.
Battery life voor zover ik in kan schatten is ruim voldoende. Maar ik gebruik ze meestal nooit meer dan 3 uur achterheen
Product wordt in een nette en degelijke verpakking geleverd wat je meteen een gevoel van kwaliteit geeft. Tevens zit er een opbergzakje en een USB kabel bij wat ik niet had verwacht.
Kortom ik ben blij en tevreden :)

Piet_nl 26-02-2015

Heb contact opgenomen met Plantronics over het zachte geluid. Ik kon het apparaat op hun kosten terug sturen en kreeg binnen enkele dagen een nieuwe die wel goed is. Ik vind de service van Plantronics bijzonder goed.
Na een maand gebruik bevalt hij me steeds beter. Bediening is gemakkelijk. Geluid is nu goed. Belangrijk is de juiste maat oordopjes. Ik kan hem iedereen aanraden. (de vorige review zou ik graag intrekken)

Piet_nl 25-01-2015

Leuk ding maar van hetzelfde niveau als de gemiddelde earphone. Echter, het geluid is hinderlijk zacht. Ook als alles op volle sterkte staat (smartphone, earset) blijft het geluidsniveau onder de maat naar mijn idee.
Ik zou hem niet weer kopen.

Piet_nl 24-02-2015

Heb contact opgenomen met Plantronics over bovenstaand probleem. Ik kon het apparaat op hun kosten terug sturen en kraag binnen enkele dagen een nieuwe die wel goed is. Ben er nu heel tevreden over en de service van Plantronics is bijzonder goed. Ik zou het apparaat nu een 9 geven.